Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kalendarium

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Wilkołak / 1670
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 13:00, 11 Cze 2024    Temat postu: Kalendarium



Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz J.
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana
- Drewniany Kieł - Ahroun - Strażnik Jelenia - Tomasz P.

Sesja 1
Letnie obozowisko na brzegu jeziora

Z zimowych leży blisko gór dotarliście na brzeg jeziora gdzie zazwyczaj spędzacie lato, ten sezon będzie jednak inny, pod koniec lata ruszycie na Wielkie Zgromadzenie wszystkich Dakota u podnóża Czarnej Góry , tam odbędzie się wielki polowanie na bizony, obrady Rady Starszych, szamani odprawią Wielki Rytuał Wilka, będzie można wymienić bardzo wiele przedmiotów, samotne córki znajdą mężów, , samotni wojownicy swoje żony, będzie to wielki święto Dakotów, potrwa pewnie około księżyca, potem wszyscy rusza na zimowe leża, to będzie bardzo udany rok.
Oczywiście są i sprawy codzienne, Twardy Rzemień spodziewa się dziecka, Pieśń Nocy trochę zaczyna się martwić o swojego męża, 4 dni temu poszedł na polowanie, niby nic wielkiego ale jakiś nie pokój jest, Iskrzący Płomień, Błękitny Piorun i Czystą Woda popłynęli wczoraj canoe na wyspę na ryby.

- ten z pozoru spokojny dzień zaczął się dobrze, Twardy Rzemień urodziła zdrowego i silnego syna, wszystkich wprawiło to w dobry nastrój, Burzowa Chmura natknęła się w lesie zbierając chrust na coś dziwnego, wrodzona ostrożność kazała się jej wycofać, ale ciekawość wzięła górę, poprosiła o pomoc młodego wojownika i razem próbowali wypatrzeć co się kryje w krzakach. w tym samym czasie Issa nawiedzają wizje, i za namową Wiele Oczu rusza do lasu, wspomagają ją Drewniany Kieł i Szalony Bęben oraz Pieśń Nocy
- odnajdujecie martwego Białego Bawoła w krzakach razem z rannym Sintee Sappa, Burzowa Chmura wie że gdyby się pospieszyła to by go uratowała, wracają Chmura znajduje pióro i muszelki, znalezisko chowa, widzi to Szalony Bęben
- Drewniany Kieł wspomagany przez Szpona, odkrywa gawrę niedźwiedzia który zabił Białego Bawoła
- Wiele Oczu oraz Pstre Oko nawiedza taka sama wizja Wielkiego Białego Bizona, oboje to mocno nie pokoi
- Trzy Palce zwołuje zgromadzenie plemienia, mówi o kole życia i śmierci, opowiada o wielkim młodym wojowniku Białym Bawole, wspomina jego dobre uczynki, przerywa to Burzowa Chmura pokazują szamanowi znalezione pióro z muszlami, uroczystość zostaje przerwana, przemieniając się w burzliwą naradę, Trzy Palce wysyła patrole do lasu, nakazuje też ściągnięcie wszystkich członków plemienia do obozu
- Szalony Bęben natychmiast rusza na poszukiwania Czystej Wody, wie gdzie młody popłynął na ryby, ani Burzowa Chmura, ani Drewniany Kieł nie są za bardzo chętni ruszyć szukać rodzeństwa, dopiero na wyraźny rozkaz niechętnie się zbierają, dołącza do nich Issa
- Pieśń Nocy wymyka się z obozu i wraca na miejsce śmierci męża, tam żal tęsknota i emocję biorą górę, wilcza natura okazuje się silniejsza, następuje przemiana , wycie do księżyca
- dopływacie na wyspę, Szalony Bęben szybko odkrywa co tu się wydarzyło, 3 łodzie, 6 ludzi napadło i porwało trójkę młodych, byli ranni była walka, pod wpływem emocji oraz wizji Pstre Oko przechodzi Przemianę, zresztą wycie Pieśni Nocy jest tak przejmujące że słyszą to wszyscy
- Pstre Oko szaleje na małej wyspie, reszta spędza czas na drzewie, Pieśń Nocy gania po lesie i straszy wszystkich, wstaje ranek, mglisty ponury, wracacie do wioski, każdy z bagażem doświadczeń ....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 13:52, 02 Paź 2024, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pią 14:04, 27 Wrz 2024    Temat postu:

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz J.

Sesja 2
Letnie obozowisko na brzegu jeziora

- Wracacie jednym canoe z wyspy do obozu
- Pstre Oko dziwnie się czuję
- Drewniany Kieł milczy
- Szalony Bęben coś mruczy pod nosem ,a Burzowa Chmura czuje że to się źle skończy
- Pieśń Nocy nadal biega po lesie
- Dobijacie do brzegu, jednocześnie z lasu wychodzi dwóch Indian, jeden podpiera drugiego, robi się zbiegowisko
- Drewniany Kieł zabiera swoje rzeczy i odchodzi ze spuszczoną głową
- ciężko rany Czarna Ręka został przyprowadzony prze Małego Noża, znaleźli porwane szczeniaki, był grom i błysk i Czarna Ręka ma dziurę w brzuchu
- niecierpliwa Burzowa Chmura przeszkadza w naradzie wojennej , Trzy Palce wysyła Szalonego Bębna z wsparciem po szczeniaki
- całonocny pościg i nad ranem doganiacie zdradzieckie kojoty Czipewejskie
- Szalony Bęben i Pstre Oko próbują się podkraść , ale wartownik jest bardzo czujny, Grom i Błysk, Pstre Oko dostaje w stopę, i mimo wielkiej woli walki traci ją
- na scenę wchodzi Wielki Duch Niedźwiedzia, masakra Czipewejów, zabieracie szczeniaki i uciekacie, Burzowa Chmura ma wiele wątpliwości i pomysłów
- wracacie do obozu, wielkie święto, wasza opowieść jest wspaniała, zyskujecie wiele w oczach plemienia, uczta, Wiele Oczu chętnie dzieli się swoim "grzybem" i "bulwą"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 22:22, 03 Paź 2024    Temat postu:

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz J.
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana

Sesja 3
Letnie obozowisko na brzegu jeziora

- Pieśń Nocy budzi się w towarzystwie dwóch Irokezów, nie są agresywni, odprowadzają ją do obozu
- Czarna Dłoń umie się z nimi porozumiewać, zapraszacie ich do obozu
- przybysze opowiadają o "Bladych Twarzach" i cudach jakie z sobą przywieźli, wielkie poruszenie, wszyscy tego słuchają z zapartym tchem
- Pstre Oko wymyśliła że wyruszy z irokezami na spotkanie Bladych Twarzy, Szalony Bęben będzie temu przewodził, a Burzowa Chmura dowiedziała się że już tu nie wróci....
- pierwszego dnia podróży dwóch Irokezów odnalazło swoje canoe ukryte w szuwarach i teraz podróżujecie trzema
- trzeciego dnia pod sterta skór na handel w jednym z canoe Drewniany Kieł znalazł ukryty Iskrzący Płomień


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Nie 13:20, 06 Paź 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 23:01, 10 Paź 2024    Temat postu:

Sesja 4
Wioska Irokezów

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz J.
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana
- Drewniany Kieł - Ahroun - Strażnik Jelenia - Tomasz P.

- docieracie do wioski Irokezów, stoi przy brzegu galeon, i dwa duże domy na cyplu, oraz totem (krzyż)
- wita was Czerwona Chmura wódz irokezów
- pół nocy gadacie o białych i duchach
- Pstre Oko spotyka swoją Babkę, Wielkiego Szamana, która mieszka w kurhanie wikingów i "pilnuje Wielkiego Wojownika"
- spotykacie białych, są straszni, śmierdzą, wyglądają głupio, do tego ich szamani odprawiają dziwny rytuał koło totemu
- następnego dnia jest dzień handlu, biali kupują futra, i szukają złota
- Orle Pióra ojciec Niedźwiedziej Łapy dogaduje się z Szalonym Bębnem co do małżeństwa syna z Burzową Chmurą
- Niedźwiedzia Łapa daje dary
- idziecie szukać siostry Chmury


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 23:08, 17 Paź 2024    Temat postu:

Sesja 5
Caern Białych Kości

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz J.
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana
- Drewniany Kieł - Ahroun - Strażnik Jelenia - Tomasz P.

- docieracie do caernu wita was Płowa, Iskrzący Płomień jest już po przemianie, scysja z Burzową Chmurą, Szał ogarnia...
- Płowa i jej ludzie łapią białego i przeprowadzają na nim rytuał Litani Wilków, a potem go odprowadzają do osady, biały wpada w crinosa i morduje białych, krwawa rzeźnia
- Płowa wprowadza was w świat wilków
- Iskrzący Płomień postanawia zostać w Caernie
- Płowa daruje Pstremu Oku Grand Clave
- Babka daje Pstremu oku runy do kontaktu z duchami
- Wataha zostaje zawiązana. Pstre Oko zostaje Alfa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 18:28, 24 Paź 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 22:57, 24 Paź 2024    Temat postu:

Sesja 6
Caern Białych Kości

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Alfa - Theurg - Dziecię Gai - Ester
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota
- Drewniany Kieł - Omega - Ahroun - Strażnik Jelenia - Tomasz P.

- strażnicy Caernu zgłaszają wtargnięcie obcych na teren, ruszacie na rekonesans
- grupa białych w asyście Inuitów chce handlować, Płowa się nie zgadza
- ostrzegacie Irokezów, ci szykują wojowników, kobiety uciekają do lasu
- dochodzi do bitwy, wśród Inuitów są co najmniej trzy wilkołaki, to przechyla szalę zwycięstwa
- Płowa się nie miesza, Pstre Oko też nie, ale zawiera układ z Wężem, ten chce krwi...
- Inuici masakrują Irokezów, jedną grupę kobiet również
- resztki kobiet odchodzą na północ, cześć Burzowa Chmura przekonuje do podróży do Dakotów
- Wiosna w pełni, las się już całkiem obudził z zimowego snu, pełno zwierzyny i życia
- Wracacie wieloma canoe z wieloma kobietami i dziećmi Irokezow (10 młodych dziewczyn, 12 starszych kobiet, 15 dorosłych kobiet + 35 dzieci, oraz jeden dorosły wojownik Niedźwiedzia Łapa który przywiózł z sobą muszkiet, proch i kule, razem ponad 70 osób, w tym żona Czerwonej Chmury z maleńka córeczka)
- Oczywiście w waszej wsi wielki chaos i poruszenie to ogromna ilość nowych trzeba dać im jeść i spać
- Trzy Palce zarządza polowanie
- Skóry które uratował Drewniany Kieł teraz bardzo się przydadzą na nowe tipi
- Wdowa po Czerwonej Chmurze nazywa się Mały Rosomak to młodszą siostra Czarnego Języka, radość nie ma końca. Wprowadza się do Tipi wodza, Abeka nie jest szczęśliwa
- Każda wasza rodzina kogoś przygarnęła, dobudowali dla reszty dwa tipi, na więcej nie ma skór bizonów, ale zwiadowcy donoszą że stada bizonów są na prerii i mają dużo młodych. Ogólnie jest ciasno i głośno jest was teraz prawie 200 osób.
- Trzy Palce razem z Wiele Oczy i reszta tancerzy wilka witają was z ogromną radością , opowieści nie ma końca, nowe przedmioty, nowe wrażenia , sami tancerze wilków zbierają się przy osobnym ognisku gdzie jest dla was honorowe miejsce, przyjmują was z radością.
- dość szybko rysuje się podział na "Starą Watahę" i "Nową Watahę" lub "Watahę Sowy" czyli was
- Wcześniej czy później pojawia się słowo Caern i tu zapada niezręczna cisza, wreszcie Stary Kojot trochę łamiącym głosem opowiada

"Mieliśmy Caern, był wspaniały, ale my nie okazaliśmy się go godni, nie umieliśmy o niego zadbać, byliśmy młodzi, głupi i go utraciliśmy, , nie słuchaliśmy starszyzny, każdy wiedział lepiej, przygarnęliśmy dwa Nuvisha, które nas później zdradziły, teraz w naszym Caernie mieszka Żmij"

reszta "starych wilków" kiwa głowami, na ich twarzach widać smutek ,żal i winę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 9:20, 25 Paź 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pon 11:22, 04 Lis 2024    Temat postu:

Sesja 7
Wioska Dakota

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota - Battle Scare
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana

- asymilacja idzie nawet nie najgorzej Irokezki pogodzone z losem
- Drewniany Kieł spakował się i bez słowa odszedł do lasu
- Pstre Oko zarządza wyprawę na wyspę do Caernu
- Wyspa jest spowita Duchem Metalu, bardzo wściekłym, wataha przechodzi Umbra
- Caern jest zajęty przez watahę metysów , którzy dość zajadle bronią swojego miejsca
- Burzowa Chmura traci stopę
- Duch Sowy prowadzi Alfe do Mescala, zawieracie porozumienie
- rozważania z Wiele Oczu legend o pochodzenie Pstrego Oka
- Niedźwiedzia Łapa prosi wodza o zgodę na poślubienie Burzowej Chmury
- bardzo radosne i szczęśliwe wesele młodych, cała wioska przynosi prezenty


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 11:10, 08 Lis 2024, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 23:14, 14 Lis 2024    Temat postu:

Sesja 8
Wioska Dakota

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota - Battle Scare
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz
- Bez Imienia - Ragabasch - Tropiciel Wiatru - Jeremi

- Szalony Bęben znajduje w lesie młodego szczeniaka, zabiera go do wioski
- Iskrzący Płomień razem z Otwartymi Drzwiami przybywa do wioski, szybko wprowadza zamęt, wyzywa siostrę na walkę, chwile później Alfę
- Otwarte Drzwi składa wodzowi propozycję sojuszu z królem Anglii
- potem robi pokaz broni palnej
- Pstre Oko kłóci się z Iskrzącym Płomieniem
- Trzy Palce zwołuję naradę plemienia na której ogłasza że przyjmuje propozycję sojuszu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Sob 0:19, 16 Lis 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 23:47, 21 Lis 2024    Temat postu:

Sesja 9
Wioska Dakota

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz - Battle Scare
- Bez Imienia - Ragabasch - Tropiciel Wiatru - Jeremi

- przed tipi Wiele Oczu na Pstre Oko czeka Iskrzący Płomień, z pozoru spokojne spotkanie błyskawicznie przeradza się w starcie dwóch crinosów, i to Pstre Oko pierwsza się przemieniła
- skuteczne dary pstrego oka przeważają szalę zwycięstwa
- upokorzony Iskrzący Płomień odchodzi zapowiadając zemstę
- Pstre Oko ukrywa się w lesie, gdzie odnajduje wiele tropów kojotów
- ludzie w plemieniu zaczynają chorować
- dziwne zachowanie Trzy Palce, nie mówiąc nikomu zrzekł się wodza na rzecz Czarnej Dłoni
- dociekliwa Omega watahy odkrywa dziwne rośliny na nich nałożone
- wyczucie żmija wiedzie do ... Otwartych Drzwi, gdy zbliża się do niego Szalony Bęben ten podnosi swój muszkiet i strzela... duch ulatuje...
- Otwarte Drzwi ucieka do Umbry, śledzi go Pstre Oko, ochrania go Kojot, wściekły duch ognie i Kolce, ucieka księżycowym mostem
- Alfa wzywa watahę, szybka narada, trzeba ratować wioskę
- udaje się zedrzeć pętające rośliny z obu "wodzów"
- Mescala ratuje Szalonego Bębna
- Trzy Palce przeprasza plemię
- Stara Wataha przyznaje się że ma alfę, który śpi w Umbrze
- Szalony Bęben podnosi morale razem z Pieśnią Nocy
- obie watahy ruszają do Umbry szukać Krwawy Księżyc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 23:51, 21 Lis 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 23:44, 28 Lis 2024    Temat postu:

Sesja 10
Umbra

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz - Battle Scare
- Bez Imienia - Ragabasch - Tropiciel Wiatru - Jeremi

- Wiele Oczu prowadzi przez Umbrę, w kierunku jaskini Krwawego Księżyca, okolica staje się dziwna
- Pstre Oko przywołuje wizję, zjawia się Biały Bizon, chce ofiary, okazuje się że Wiele Oczu już miał z nim do czynienia "oddałem ci już wszystko"
- Pstre Oko wzywa na pomoc "węża" , "czy ten koszt możesz zaakceptować?"
- wielka bitwa duchów, burza śnieżna, masakra
- pod lodowcem jest jaskinia, budzicie Blood Mona , "zabiorę twoją siostrę"
- Jormundgar walczy z Białym Bizonem, jego zwycięstwo roztapia lodowiec i otwiera przejście do jaskini Blood Mona
- Blood Mona niszczy Caern kojotów
- Wiele Oczu zaginął
- wioska jest praktycznie martwa, na nogach w strasznym stanie jest kilkanaście osób, reszta pokryta wrzodami umarła w straszliwych męczarniach
- Otwarte Drzwi zakopał w około obozu kilka naczyń z zatrutymi duchami, to prawdopodobnie podniosło poziom zarazy
- Jormundngar zabiera chłopca bliźniaka
- Blood Mona zabiera dziewczynkę bliźniaka
- przepowiednia się spełniła, bliźniaki zostały rozdzielone
- Pstre Oko oczyszcza żywych rytuałami
- Szalony Bęben wspomaga darami
- przenosicie się na wyspę z Caernem Wizji
- Szalony Bęben rzeźbi epicki totem niedźwiedzia, i ustawia razem z drugą rzeźbą Sowy w centrum Caernu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 0:11, 29 Lis 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pią 0:14, 06 Gru 2024    Temat postu:

Sesja 11
Umbra/Tenoquhiclam

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz - Battle Scare
- Burzowa Chmura - Ragabasch - Rada Duchów - Dorota - Battle Scare

- Burzowa Chmura widzi spaloną i zmasakrowaną rodzinną wioskę, Oszalałe Duchy, odprowadzane przez Strażnika Ostatniej Ścieżki do Abyssu, Burzowa Chmura dołącza do nich samodzielnie, gdy dowiaduje się gdzie jest "dom" za wszelką cenę próbuje opuścić canoe
- zaalarmowane Pstre Oko rusza na pomoc razem z Szalonym Bębnem w towarzystwie Totemu, napotykacie obozowisko Nuvisha, są butni i zaczepni, stare rany są nie zasklepione, konfrontacji nie ma, ale kojoty śledzą ścieżki watahy wataha dociera do Abyssu w ostatniej chwili, Strażnik uwalnia Chmurę w zamian za 4 dusze ważnych dla niej osób i wizje dla Oka
- wracacie po śladach srebrnych stóp, ale wredne kojoty zatarły trop, wychodzicie z Umbry w Caernie Jaguara w samym środku amazońskiej dżungli u stóp wielkiej Piramidy, Ludzie Jaguara i Coraxy są podejrzliwi ale przyjaźni, ich świat jest absolutnie inny od waszego, absolutna władza jaką mają zmiennokształtni nad zwykłymi ludźmi jest fascynująca i straszna jednocześnie
- zwiedzanie miasta, zoo, ptaszarnia, wyroby rzemieślników, wszech obecny obsydian, na szczycie piramidy mieszkają "bogowie którzy przybyli z gwiazd"
- wieczorem ma być uczta...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 0:30, 09 Sty 2025    Temat postu:

Sesja 12
Tenoquhiclam/Wioska Dakota

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz - Battle Scare

- uczta jest nawet normalna, do momentu zaszlachtowania 10 niewolników, na głównym placu
- krótka rozmowa z ich wodzem, pożegnanie
- spore poruszenie, uczta kończy się dość gwałtownie, wracacie do swojego domu, tam leży ranna młoda dziewczyna
- Pstre Oko ją leczy, a potem otwiera przejście do Umbry, kobiety przechodzą do Umbry, Szalony Bęben zostaje, miejscowi szybko odnajdują zbiega, walka Jaguara z Niedźwiedziem, ostatecznie wszyscy uciekają Umbrą
- pościgu nie ma
- Burzowa Chmura jednak wróciła do Abyssu
- wracacie do Caernu, okazało się że minęło 10 lat, wiele się zmieniło


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 11:05, 09 Sty 2025, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 23:44, 15 Sty 2025    Temat postu:

Sesja 13
Wioska Dakota

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz - Battle Scare

- Inianga okazuje się zadziwiająco inna niż wszyscy inni, inspiruje Szalonego Bębna do zadziwiających czynów jak np wyrzeżbienie całej góry
- siostra Pstrego Oka ma dylematy moralne
- Handel z białymi kwitnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3344
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 0:10, 23 Sty 2025    Temat postu:

Sesja 14
Caern Wizji

Występują

- Istha Galesha "Pstre Oko" - Theurg - Dziecie Gai - Ester
- Pieśń Nocy - Galiard - Black Furies - Diana
- Szalony Bęben - Galiard - Tropiciel Wiatru - Tomasz - Battle Scare
- Bez Imienia - Ragabasch - Tropiciel Wiatru - Jeremi

- Szalony Bęben rzeźbi górę, znajduje złoto, i podejrzane obozowisko
- Pstre Oko ma wizję, łuna na wschodzie
- Bez Imienia bardzo chce to zobaczyć, jest niecierpliwy, nie słucha alfy
- rano znajdujecie pobojowisko i zmasakrowana karawanę białych, ślady prowadzą na bagna...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Wilkołak / 1670 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin