Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kalendarium
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / D&D / D&D Zła drużyna...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 13:54, 12 Maj 2022    Temat postu: Kalendarium

Sesja 1

Występują

Ester - Anke Kiv - Human - Cleric 1
Krystian - Volian "Vol" von Nimoar - Human - Articifier 1
Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 1
Tomek - Abazak "Cierpliwy" - Ork - Barbarian 1
Rafał - Surmak - Dracon - Fighter 1

- po krótkim pościgu zdobywacie statek handlowy, dość trudna walka, Kapitan Oldfield ucieka
- w jego kajucie znajdujecie Mapę , na pergaminie, prawie przezroczysta
- wracacie na Tortugę, każdy dostaje dole w łupie, Anke robi sobie tatuaż na plecach, reszta pije
- odwiedzacie miejscowego Kartografa Gorgona, trochę zdziwaczałego krasnoluda, opowiada o latających statkach, hełmach i tronach
- ma fajną mapę nieba, Abazak dogaduje się z nim w zamian za zabranie Gorgona w podróż
- kapitan Rackham mówi że stół w kajucie kapitańskiej był rzeźbiony chyba w mapę

Zadania:

- znałeś zestaw do rysowania map najlepiej doskonalej jakości
- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 18:11, 10 Cze 2022, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 23:42, 23 Cze 2022    Temat postu:

Sesja 2

Występują

Ester - Anke Kiv - Human - Cleric 2
Krystian - Volian "Vol" von Nimoar - Human - Articifier 2
Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 2
Tomek - Abazak "Cierpliwy" - Ork - Barbarian 2
Rafał - Surmak - Dracon - Fighter 2

- Erevan wiedziony magicznym głosem udaje się na cmentarz, reszta drużyny za nim
- Surmak i Anke okradają groby
- opadają was szkielety z wielkim szkieletem Minotaura, Rufusem
- pada Surmak i Vol (jak zawsze) ale wrogowie ulegają
- Xandar Vox Arcylicz angażuje was w swoje ciemne machinacje

Zadania:

- znałeś zestaw do rysowania map najlepiej doskonalej jakości
- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa
- odwieść magiczny miecz paladynom


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 23:47, 23 Cze 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 22:25, 28 Lip 2022    Temat postu:

Sesja 3

Występują

Ester - Anke Kiv - Human - Cleric 3
Krystian - Volian "Vol" von Nimoar - Human - Articifier 3
Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 2
Tomek - Abazak "Cierpliwy" - Ork - Barbarian 3
Rafał - Surmak - Dracon - Fighter 3

- w tą piękną sztormową noc docieracie do miasteczka, każdy załatwia swoje biznesy, ostatecznie trafiacie do Burdelu
- wygrywacie w karty magiczny pierścień ze statkiem
- mimo heroicznej obrony nie udaje wam się obronić Jacka Rachama przed nasłanym zabójcą
- na "Vivernie" następują demokratyczne wybory na kapitana wygrywa je Vol, i zaczynają się problemy, nie uczciwi dostawcy, stare długi, nowe problemy
- nowy kapitan Vol kupuje zapasy, rekrutuje zaloge, i ahoj przygodo
Zadania:

- znałeś zestaw do rysowania map najlepiej doskonalej jakości (100exp)
- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep(5000exp)
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera(1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 10:59, 29 Lip 2022, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 23:11, 04 Sie 2022    Temat postu:

Sesja 4

Występują

Ester - Anke Kiv - Human - Cleric 3
Krystian - Volian "Vol" von Nimoar - Human - Articifier 3
Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 2
Tomek - Abazak "Cierpliwy" - Ork - Barbarian 3
Rafał - Surmak - Dracon - Fighter 3 R.I.P.

- po 3 dniach spokojnego żeglowania waszym oczom ukazuje się Isla of Nubla, na klifie fort a u jego podnóża rozbity żaglowiec i 3 małe szkunery wyraźnie czające się na łup
- ruszacie do boju, szybko okazuje się że 3 przeciwników to jednak nie przelewki, ginie Surmak pod ciosami wrogów a wraz z nim 7 piratów, tylko przytomność umysłu Lucy ratuje wam skórę, dwa szkunery wylatują w powietrze, trzeci ucieka
- wyławiacie z morza rozbitka , to Druid Morski
- podpływacie do wraku jest silnie pilnowany , lądujecie dalej w zatoce, zwiad do fortu, dziwna rozmowa przez okienko
- wizyta Hrabiny na waszym statku, gonie wyssany majtek
- ustalacie z załoga rozbitego statku fakty, Hrabina to ładunek który tu przywieźli, kontroluje ich umysły, terroryzuje, zabija. miała kaprys tu przybyć , czegoś tu szukając , być może chce lecieć w kosmos
- Vol jest nią zafascynowany, zgadza się na wszystko

Zadania:

- znałeś zestaw do rysowania map najlepiej doskonałej jakości (100exp)
- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep(5000exp)
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera(1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)
- wykonać zlecenie dla Hrabiny (1600exp)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Wto 14:37, 09 Sie 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 23:52, 25 Sty 2023    Temat postu:

Sesja 5

Występują


Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 2
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 3
Michała - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 3

- kapitan wyznacza Erevana , do ważnej misji czyli zwiadu po wyspie
- jest wioska pigmejów którzy boją się Dudu, z kalekim dziadkiem który chce wszystko "ruchać"
- jest Dudu która mieszka w czaszce od wielu lat i trochę zdziczała ale przebyła tu dawno szukać latających piramid
- jest wieża z ogromnym teleskopem i mapą "nieba"
- jest dziura po "piramidzie" która odleciała
- jest wieża z "sterownią"
- jest wieża zniszczona
- są dwa stanowiska startowe
- jak się Kartograf o tym dowiedział to chce natychmiast tam ruszać

Zadania:

- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep(5000exp)
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera(1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)
- wykonać zlecenie dla Hrabiny (1600exp)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 23:55, 01 Mar 2023    Temat postu:

Sesja 6

Krasnoludzki Program Kosmiczny: 8%

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 3
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 4
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 4
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 3
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 3 ( Osioł Dunky)

- bosman Worst wyciąga kolejnych dwóch ochotników z czeluści ładowni i przydziela ich Erevanowi do eskorty
- ruszacie razem z kartografem wgłąb wyspy
- czujny Erevan wykrył śledzących was pigmejów
- w dogodnym miejscu wpadacie w zasadzkę
- Ogr kopie jak dziki osioł, nisko latające krasnoludy otwierają Krasnoludzki Program Kosmiczny, na pole bitwy wlatuje Itllichit , sterując swoimi sługusami dość sprawnie
- walkę rozstrzyga kartograf ciężką bombą
- śledzicie Itllichida , ślady prowadzą do lądowiska z którego po chwili startuje jakaś wielka machina
- Kartograf podniecony przeszukuje lądowisko, znajduje pokój kontrolny a w nim sporo planów, z podniecenia nie śpi całą noc

Zadania:

- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep(5000exp)
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera(1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)
- wykonać zlecenie dla Hrabiny (1600exp)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:53, 02 Mar 2023, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 1:45, 09 Mar 2023    Temat postu:

Sesja 7

Krasnoludzki Program Kosmiczny: 14%

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 3
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 4
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 4
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 4
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 3 ( Osioł Dunky)

- Nokromanta gdzies pobiegł z chora satysfakcja w oczach
- Kartograf znajduje wejście do tuneli pod lądowiskiem, schodzicie tunele są futurystyczne, i zawierają mase przedziwnej wiedzy, Kartograf jest przeszczęśliwy
- odnajdujecie stocznię i pokój kontrolny, wszystko otwiera się tu magią

Zadania:

- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep(5000exp)
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera(1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)
- wykonać zlecenie dla Hrabiny (1600exp)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 11:37, 15 Mar 2023, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 2:01, 16 Mar 2023    Temat postu:

Sesja 8

Krasnoludzki Program Kosmiczny: 14%

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 4
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 4
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 4
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 4
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 4 ( Osioł Dunky)

- Varis budzi się obok pięknej Adeli von Stercza i jeszcze piękniejszej córki Anastazji , ale ze snu budzą go wrzaski siepaczy zdradzonego męża, karkołomna ucieczka przez okno
- Erevan ustala ostatnie szczegóły romantycznej randki z wiedźmą Grażyną, gdy przepowiednia z kart staje się rzeczywistością, jego los jest związany z elfem, tak tym biegnącym elfem
- Bearn szykuje się do wesela, do swojego wesela pod czujnym okiem wuja , gdy widzi uciekającego elfa a za nim zgraje siepaczy , w zaistniałym zamieszaniu ucieka ponownie niemal spod ołtarza
- Visna budzi się w chlewiku w uroczym towarzystwie, tylko z pozoru jej sytuacja wydaje się tragiczna, jeszcze nie wie że inni maja znacznie gorzej
- Ithin przegrywa w kości resztki honoru i zostaje zmuszony do podpisania cyrografu
- zaczyna się pościg przez całe miasto
- Erevan robi szybką robótkę na boku, taka mała fuche ale za 200 golda się opłacało
- Adela drze mordę na pół miasta, Varis ucieka jak zając, po drodze "zalicza przygodę miłosną" z przygodnie poznaną znudzoną mieszczką
- Ihtin inicjuje "pogrom krasnoludów" przy okazji spektakularnie zamrażając na środku rynku trzech siepaczy von Sterczów
- do akcji wkracza sam Alfred von Stercza komendant straży miejskiej
- Bearn i Visna w duecie radzą sobie całkiem nieźle, wszak nikt nie spodziewa się ataku w okolicach kolan
- ratują ich z opresji "Chłopaki Taty Tasiemki" i wyprowadzają ich kanałami w bezpieczne miejsce
- Tata Tasiemka chce od Varisa więcej "towaru" tego co wczoraj, Varis kłamie że ma więcej na statku, więc tam płyną
- na statku bosman Worst płaci Ihtinowi za przyprowadzanie nowych majtków złoto i Ahoj Przygodo

- te wszystkie obrazy przemknęły Varisowi w ułamku sekundy przed oczami gdy stał w "pokoju kontrolnym" no tak - pomyślał - to stąd ich wszystkich znam- otworzyła się winda i niczego nie świadomy Ithllid wkroczył z magiczną kulą w jednej i jeszcze bardziej magiczną księgą w drugiej macce
- skoncentrowanego ataku długo nie wytrzymał więc szybko uciekł, kulą w drobny mak stłuczona, ale czar iluzji z gigantycznego statku Ithillidów zszedł
- Erevan prawie popuścił ze szczęścia
- czas zwiedzić statek....

Zadania:

- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep(5000exp)
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera(1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)
- wykonać zlecenie dla Hrabiny (1600exp)

Orszak Erevana
- staruszka Leokadia z Panamy
- pigmej zabójca Uluuk z Isla of Nublar


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 14:41, 16 Mar 2023, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 23:43, 22 Mar 2023    Temat postu:

Sesja 9

Krasnoludzki Program Kosmiczny: 22%

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 4
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 4
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 4
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 4
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 4 ( Osioł Dunky)

- Uluuk Pigmej morderca prawie zombie odnajduje swojego Pana, i broni go dzielnie np przed agresywnymi krasnoludami w tandemie, ze swojej morderczej dmuchawki rani Bearna, żaba ratuje sytuację
- wkraczacie w czeluści statku jakimś podejrzanym otworem, pierwsza sala pełna goblinów nad jeziorkiem jakiegoś gówna
- próba cichego przejścia kończy się tragicznie, walka która się zawiązała nawet nie była zbyt ciężka ale Bearna wsysa jakiś otwór a Ihtin wywleka jakąś mackę, to już było wyzwanie, gadzina ma macki o potwornym zasięgu którymi łapie wszystko do okoła , ledwo ale ledwo ją pokonujecie
- następna sala zawiera mózgi, wiele mózgów, w tym jeden ogromny, Ihtin chce go zniszczyć

[link widoczny dla zalogowanych]

Zadania:

- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- odnaleźć tron do sterowania spelljamerem, ponoć jest w Watherdeep(5000exp)
- zabrać kartografa Gorgona na spelljamera(1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)
- wykonać zlecenie dla Hrabiny (1600exp)

Orszak Erevana
- staruszka Leokadia z Panamy
- pigmej zabójca Uluuk z Isla of Nublar
- 3 gobliny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 23:43, 22 Mar 2023, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 23:45, 29 Mar 2023    Temat postu:

Sesja 10

Krasnoludzki Program Kosmiczny: 22%

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 5
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 5
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 5
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 4
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 5 ( Osioł Dunky)

- zwiedzanie trwa nadal, nowe sale, pełne skarbów i złota
- kartograf ma mapę, i prowadzi w kierunku mózgu stwora, Uluuk testuje nowe trucizny, uporczywie próbując zabić Bearna
- próba zabicia Ithllida nadzorcy nie kończy się dobrze, Erevan gubi drogę wpadacie do sali z Beholderem, następuje masakra
- wszyscy budzą się z łańcuchem na szyi, Erevan wyzwala się z otępienia, przy pomocy Lukrecji zabiera fanty i odpala różczkę Licza zabijając Ithllida
- uciekacie małym statkiem, a wielki rozbija się pozbawiony kontroli

Zadania:

- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)
- wykonać zlecenie dla Hrabiny (1600exp)

Orszak Erevana
- staruszka Lukrecja z Panamy
- pigmej zabójca Uluuk z Isla of Nublar
- 3 gobliny
- 20 niewolników


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 13:03, 30 Mar 2023, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 23:15, 26 Kwi 2023    Temat postu:

Sesja 11

Krasnoludzki Program Kosmiczny: 26%

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 5
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 5
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 5
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 5
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 5 ( Osioł Dunky)
Marcin - UluLLu Beg - Halfling - Asasin 5

- startujemy naszym statkiem w kosmos, idzie całkiem sprawnie, Kartograf wytycza kurs
- dolatujemy do wielkiego Speljammera zasiedlonego przez ludzi Jarla Eryka XI
- przyjęcie dość chłodne, trafiamy do jakiejś speluny gdzie dostajemy zlecenie, za 10k golda mamy ukraść Kostur flocie dowodzonej przez Wampirzyce, brzmi dobrze

Zadania:

- odnaleźć 2 cześć mapy z pergaminu, to chyba stół z kajuty na Merchancie (1000exp)
- Abazak znajduje tajemnicze zapiski "Isla of Nubla"(1500exp)
- odnaleźć skarb i dostarczyć do Xandara Voxa(5000exp)
- odwieść magiczny miecz paladynom(2000exp)
- wykonać zlecenie dla Hrabiny (1600exp)

Orszak Erevana
- staruszka Lukrecja z Panamy
- pigmej zabójca Uluuk z Isla of Nublar
- 3 gobliny
- 20 niewolników


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 23:15, 26 Kwi 2023, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:59, 17 Maj 2023    Temat postu:

Sesja 11

Krasnoludzki Program Kosmiczny: 26%

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 5
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 5
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 5
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 5
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 5 ( Osioł Dunky)
Marcin - UluLLu Beg - Halfling - Asasin 5

- Erewan szuka kontaktu do Grobowej Flotylli, w karczmie "U Olafa" odnajdujemy nekromantę, ten zleca nam zlikwidowanie wysokiego elfiego urzędnika lub zniszczenie jego statku
- pierwotny plan nafaszerowania Dunkiego prochem i wystrzelenia go w kierunku elfiej galery zostaje odłożony na kiedy indziej
- UluLLu szykuje truciznę , zakrada się na elfi statek i dosypuje ją do wody i jedzenia, następnego dnia w strasznych męczarniach umiera połowa załogi
- UluLLu czeka na powóz grabarzy i kradnie jedne zwłoki z transportu, zauważony na ulicy zabija przechodnia, kradnie beczkę i w niej dostarcza trupa marynarza na pokład Minoga
- Erevan faszeruje prochem i gwoździami trupa, animuje zwłoki, UluLLu charakteryzuje trupa na "żywego" i musztrujemy nowego marynarza na elfi okręt, gdy nie zjawia się kapitan Erevan łyka płonącą zapałkę, następuje potworna eksplozja, elfi galeon rozlatuje się
- UluLLu postrzelił Elfa kapitana zatrutą strzałką
- cały czas strażnicy szukają winnych, prześladują Visne
- nekromanta daje namiar na asteroidę gdzie spotkamy Grobową Flotylle

Orszak Erevana
- staruszka Lukrecja z Panamy
- pigmej zabójca Uluuk z Isla of Nublar
- 3 gobliny
- 20 niewolników


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 23:04, 17 Maj 2023, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 22:57, 25 Maj 2023    Temat postu:

Sesja 12

Krasnoludzki Program Kosmiczny: 26%

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 5
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 5
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 5
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 5
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 5 ( Osioł Dunky)
Marcin - UluLLu Beg - Halfling - Asasin 5

- lecimy na asteroidę wskazana przez nekromante, stacjonuje tam flota vampirów
- dostajemy zlecenie na ubicie potwora
- gadzina ostrzelana armatami i dobita przez desant krasnoludów zdycha
- zbieramy trofea , wracamy do vampirów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 23:42, 31 Maj 2023    Temat postu:

Sesja 13

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 5
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 5
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 5
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 6
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 5 ( Osioł Dunky)
Marcin - UluLLu - Halfling - Asassin 6

- coś się stało na statku, coś złego, budzimy się w lesie, wioska tubylców jest przyjazna
- ruszamy do miasta na targ, podobno złapali nekromantę i będzie palony
- ciężkie dylematy moralne UluLLu ,szukam pana na zamku i w lochach
- pana nie ma, ponoć go wywieźli do więzienia w górach, ruszamy w pościg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:52, 07 Cze 2023    Temat postu:

Sesja 14

Występują

Paweł - Erevan - Elf - Necromanta 5
Diana - Visna Strongale - Dwarf - Fighter 5
Michał - Varis Błękitny Poranek - Elf - Arcan Trikster 5
Estera - Ithin the White - Dracon - Barbarian 6
Konrad - Bearn Wolfshield - Dwarf - Barbarian 5 ( Osioł Dunky)
Marcin - UluLLu - Halfling - Asassin 6

- ruszamy w pościg za porywaczami Pana i dopadamy ich w lesie, zdychają w męczarniach, Pan wolny
- docieramy do karczmy, gdzie gupi karczmarz obraża Pana, robię mu straszne rzeczy w nocy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 22:46, 14 Cze 2023, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / D&D / D&D Zła drużyna... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin