Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dark Ages - zasady

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Vampir / Dark Ages
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 22:59, 20 Sie 2015    Temat postu: Dark Ages - zasady

cała wiedza świata mroku

[link widoczny dla zalogowanych]

wszystkie wady zalety klany i inne cuda warto poczytać


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Nie 10:20, 13 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 11:29, 26 Sie 2015    Temat postu:

tworzenie postaci:
atrybuty: 21 kropek (1 kropka minimum, maximum 4 kropki w jednym atrybucie, reszta max 3)
umiejętności: 25 kropek (3 kropki max na umiejke, dwie mogą być na 4 kropki)
dyscypliny: 1 kr potence obowiązkowa + 2 kr dowolne (max poz dyscyplin to 3 kr)
pozycja: 5 kropek (mienie max 2, status 0, trzoda 0, świta 3)
charakter: 7 kropek
zalety: 15 pkt
wady: 7 pkt

- wady i zalety muszą być skonsultowane z MG, zastrzegam sobie opcje wywalenia wad lub zalet tak po prostu bez rekompensaty punktowej
- postać raz stworzona już taka zostaje, żadnego przenoszenia kropek po 3 sesjach
- ten kto jeszcze nie wykorzystał 1 kropki AGE ma teraz szansę na wykorzystanie (1 kr przysługuje jednemu graczowi tylko raz)
- za wypełnienie tabelki w zakładce postacie (do 14 września) bonus 3 fribi points drużynowych
- za marudzenie , zawracanie dupy, męczenie MG i inne złośliwości w trakcie tworzenia postaci bedą srogie kary


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Sob 16:42, 05 Wrz 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 11:32, 26 Sie 2015    Temat postu:

wasz Pan władca i zwierzchnik oficjalnie to Książe Bolko II
nie oficjalnie jest ghulem tak jak i wy tyle że znacznie wyżej w hierarchii waszego Mistrza od was, na jego dworze takich ghuli jak wy jest jeszcze sporo i pełnią różne funkcje, wasza rola była by dość prosta "zadania specjalne" sam Mistrz Roger z Antiochii Brujah 6th czasem się tu pojawia, co kilka, kilkanaście lat odwiedza wszystkich swoich wasali, u was dawno nie był więc można się go spodziewać niebawem, jednym z ważniejszych wydarzeń w waszym nędznym żywocie są dość regularne raz na kwartał specjalne transporty krwi, jadą z Pragi Czeskiej i na granicy Czesko-Polskiej przejmujecie nad nimi kontrolę, większa część zostaje na zamku Ziębickim ,ale dwie beczki jadą dalej, jedna do klasztoru Klarysek ,a druga do Wrocławia

przemyślałem też opcje rodziny Revenantów, jest to nie zła pomysł ,ale zabiera mi opcje "zwierzchnika" nad wami , i znając waszą indolencje w przeprowadzaniu jakichkolwiek planów w życie okaże się że po trzech sesjach narobiliście sobie tylu wrogów ,że tylko spierdalać będzie można i to im szybciej tym lepiej. a mając "oparcie" i "plecy" w osobie Mistrza i majestacie Księcia , macie szanse pożyć dłużej i bardziej spektakularnie

i da mi to możliwości nieograniczonej ilości questów w rodzaju teraz idźcie zrobić to ,a potem załatwcie tam to.

co do postaci waszych

kler - ktoś związany z kościołem katolickim, raczej odradzam z racji ogólnej niechęci waszych zwierzchników do nowej wiary

mieszczaństwo - już lepiej, zawsze jakiś rzemieślnik się przyda, ale bez szaleństw, garbarza lub stolarza nie widzę, to rola dla NPCa

chłop - jak ktoś lubi być wiecznie pogardzany kopany i przeżyć życie jako jedno wielkie pasmo cierpień i udręki, to proszę bardzo, będę miał się na kim wyżywać...

rycerz - opcja do przyjęcia, ale rycerz to katolik innej opcji nie ma, to również kodeks jak i pewne zasady, etos rycerski był wtedy bardzo silny i wszelkie odstępstwa były dość surowo piętnowane, oczywiście 3 syn ojca rycerza nie miał czego szukać w domu i ruszał w świat np. na wyprawę krzyżową więc jest w czym wybierać

najemnik - schemat dla was idealny, wręcz wymarzony, byłych strażników miejskich, byłych żołnierzy, byłych pachołków zawsze było za dużo i potrafili robić tylko jedno, walczyć za kasę

innowierca czyli żyd - no cóż... chłop miał przejebane ,a co dopiero żyd... no ale może ktoś się skusi... nawet znam jednego kandydata...

radze dobrze przemyśleć tworzenie postaci, a zwłaszcza merity i flawy oraz to co wasza postać chce, może, lub powinna robić w trakcie sesji (dobry przykład to wczorajsza sesja u Seby, Takeda to akrobata, mistrz miecza i killer, i w tym jest dobry, reszta leży i kwiczy, dowolna próba dominacji, prezencji lub jakikolwiek kontakt socjalny mnie zabije....) i jeszcze jeden problem, ghul rozwija dyscypliny przeraźliwie powolnie, np. dyscyplina klanowa x 15 obecny poziom, czyli 3 kropka prezencji kosztuje 30 exp, a nie klanowa x 25 ,czyli 3 kropka np. dominacji poszła by za 50 exp.... ghul nie ma opcji diabolizacji i może być tak że tyle kropek dyscyplin ile macie na starcie zostanie wam na bardzo długo... nowa dyscyplina 1 kropka 20 exp

Wiara

bardzo poważny problem średniowiecza

katolik - ogólnie niechętnie, ale "politycznie" porawnie, właściwie jedyna opcja w kontaktach oficjalnych

poganin - opcja wskaza choć powinna być skrzętnie ukrywana

grekokatolik czyli prawosławny - dośc rzadkie ale do przyjęcia

muzułmanin - no hardkorowo troche ale jak ktoś się uprze...

jahwe - opcja dla sadomasochistów, ale jak się jest żydem to trzeba Stary Testament znać na pamięć....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 11:40, 26 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 1:17, 01 Lis 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pon 22:43, 08 Lut 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Vampir / Dark Ages Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin