Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kalendarium

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / D&D / DnD
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 0:23, 24 Lut 2024    Temat postu: Kalendarium

Sesja 1
Berdusk

[link widoczny dla zalogowanych]

Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 3lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 3lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 3lev

- drużyna budzi się w więzieniu pod czujnym okiem Olafa, który sprawnie pacyfikuje wszelki opór
- Alaya składa im propozycję nie do odrzucenia , zostaje ona ochoczo przyjęta
- Szczurowaty odbiera was od Olafa i prowadzi do "Rybich Flaków" tam Alaya przekazuje wam szczegóły "roboty"
- cmentarz w Berdusk jest uroczym i miłym miejscem pieczołowicie doglądanym przez Igora i jego wiernego Burka
- trzeba tylko zabić szwędające się szkielety i zombiasy, no i Burek
- ale jest grobowiec von Ziggerów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 1:25, 09 Mar 2024    Temat postu:

Sesja 2
Berdusk


Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 3lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 3lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 3lev

- wchodzicie do krypty von Zigglerów, Nagy uruchamia pułapke, i razem z Zachrynem ląduje kilka metrów niżej
- w dolnej krypcie na Zachryna napada Mimic, i prawie mu odgryza nogę
- dalej jest tylko gorzej, wielki skorpion, (w jego leży Zachryn znajduje magiczny miecz)dziura z mackami, wilkołak Egon, vampirzyca Elza
- dochodzicie do jakiegoś porozumienia i wracacie świtem na powieszchnie
- w katedrze schronił się zabójca , pilnuje go rodzina zamordowanego, przeor sporo wie, ale chyba jest neutralny
- w "Złotym Ślimaku" rezydenduje Bohort brat Elzy, bez kontaktu niestety
- z innych miejsc jest jeszcze zamek i wieża maga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 0:09, 16 Mar 2024    Temat postu:

Sesja 3
Berdusk


Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 4lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 4lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 4lev

- idziecie do zamku, jest w ruinie, przy bramie mieszka Joseph, dość szybko kojarzycie go z Franciszkiem z więzienia, Joseph udaje głupiego
- odkrywacie tajne przejście w ruinach spalonej wieży , prowadzi do tajemniczych piwnic
- pierwsze odkrycia są nawet ciekawe, dalej jest gorzej, najpierw tajemniczy "panel kontrolny" później wielki konstrukt do którego pasuje panel
- następna jest stacja dokująca dla "panelu kontrolnego", a kolejna sala to "mózgi" w słojach, i tajemnicze pismo , takie samo miał Franciszek w celi
- uruchamiacie jakąś aparaturę, następuje transmisja
"... laboratorium X27?..."
"kim jesteś?" - pyta Nagy
- ithlidzi wkraczają do podziemi
"NA KOLANA!!!!"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 1:05, 23 Mar 2024    Temat postu:

Sesja 4
Berdusk


Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 4lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 4lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 4lev

- ithlidzi współpracują z Elzą von Ziggler i ta użycza im podziemia zamku, więc drużyna eksplorując podziemia niejako podpadła Elzie, ale ta mimo tego wstawia się za nimi i ratuje drużynę z "kokonów"
- odpoczynek w mieście
- zwiedzanie wieży maga, na pewno przyleciała, na pewno magiczna, na pewno ciężko ją otworzyć
- Nagy odnajduje księgę Nekromancją "Białego Kruka" tzn Zahryn ją znalazł ale Nagy ją pragnie
- Alaya ucieka po dachach ścigana przez kilku rzezmieszkow
- rozmowa z przeorem, niezbyt obiecująca, Zahryn próbuje wyciągnąć skazańca
- zwiedzanie faktorii
- Wielebny uwalnia skazańca z katedry, ponoć rodzinka dostała zadość uczynienie...
- kot Nagy jak to chowaniec, wygrzebał kilka trupów z szafy, a dokładnie 6, zadziwająco podobny do braci i kuzynów zamordowanego
- Zahryn morduje sierżanta straży miejskiej i Olafa, uwalnia Fryderyka
- Nagy czyta "Necronomicon"
- Rollen szuka skarbu don Ciano i znajduje razem z Zahrynem skrzynie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Sob 1:20, 23 Mar 2024, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 20:41, 30 Mar 2024    Temat postu:

Sesja 5
Berdusk

Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 4lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 4lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 4lev
Marcin - Ulu - Halfling - Thiev 8lev
Estera - Ithin - Dragon - Barbarian 8lev

- na bagnach chowacie się przed burzą, otaczają was strażnicy miejscy, okazuje się że ścigają porywaczy syna burmistrza, aby bardziej przekonać Rollena do współpracy konfiskują skrzynie, a od Zachryna odbierają przysięgę, dorzucaja do póli Nagiego Ulu I Ithina
- ekipa w nowym składzie rusza po śladach, jeszcze tej samej nocy docierają do doliny zwalonych pni, próby sforsowania budzą strażników, a ci bronią się zaciekle
- zmyślne fortele wyprowadzają ekipę na lepszą pozycję, obrońcy pierzchają, a dzielna ekipa rusza dalej w pościg , pokonując kolejne przeszkody docierają do jaskiń, tam wielka czworo ręczna małpa ma wielkie seksualne żądze , najbardziej spowalnia ekipę spuszczenie kloaki
- ostatecznie w głębi jaskiń odkrywają zmasakrowane ciało pierworodnego burmistrza
- ekipa wraca do Berdusk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pią 23:09, 05 Kwi 2024    Temat postu:

Sesja 6
Berdusk

Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 5lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 5lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 5lev

- docieracie do miasta w sumie bez planu, kordegarda pod alarmem i strażą, ostatecznie zostawiacie ciało strażniką
- Nagy trochę kombinuje, burmistrz jest mocno wstrząśnięty śmiercią syna, kondolencje, pogrzeb
- Rollen usilnie próbuje realizować swoje plany , choć to nie miejsce i czas
- Zachryn ostatecznie atakuje strażników na rynku co kończy się dość szybko
- celą w kordegardzie, znajomą celą
- po 3 dniach przychodzi sierżant i mówi że ich powieszą juro rano, dla przykładu i na przestrogę, jako porywaczom syna burmistrza, zabójcą ogra i sierżanta itp
- nieoczekiwanie pomoc nadchodzi ze strony Ciano który miał wykopany tunel z celi...
- uciekacie (Zachryn z problemami)
- Szczurowaty zaprowadza was do tajnego magazynu Harfiarzy, tam już czeka Alaya
- ustalacie że trzeba odzyskać skrzynię, pomoże Szczurowaty
- akcja zasadniczo się udaje, odzyskujecie skrzynię i swoje klamoty
- Rollen próbuje ciskać jakieś czary, Szczurowaty go usypia
- Szczurowaty z kompanami otwierają skrzynię
- wkłada w nią łapę ... i skrzynia go wciąga (Crate of Devoring)
- ruszacie wozem ze skrzynią pod wieże maga
- na mieście są za wami listy gończe


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 0:34, 12 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 10:26, 13 Kwi 2024    Temat postu:

Sesja 7
Berdusk

Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 5lev RIP
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 5lev RIP
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 5lev

- wieża maga jest w czasie ewakuacji, aktualny rezydent przekazuje włości w ręce Naggy i przechodzi portal
- wieża w osobie Matki dość sprawnie akceptuje Naggy jako właściciela, Pimpuś (zielona hydra) ma na to wyjebane, Ojciec (lustro wszechwidzenia) jest rozkalibrowane
- Rollem otwiera skrzynie i do niej wpada
- Zachryn proboje go wyciągnąć ale wyjmuje Szczurowatego
- sięga ponownie i wyciąga język potwora, i go obcina, istota przełyka Rollena
- Naggy atakuje Zachryna, ten zabija maga, upadek Paladyna dokonuje się ostatecznie
- wieża się wyłączyła...
- załamany Zachryn wyrusza w drogę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 0:37, 20 Kwi 2024    Temat postu:

Sesja 8
Berdusk

Mikołaj - Mi - Panda- Monk 5 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 5 lev
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 5 lev

- płynięcie barka w dół rzeki w kierunku Berdusk, kapitan prosi Igrisa o pomoc w razie kłopotow
- w nocy Tava nie może spać , mimo burzy wychodzi na pokład , a tam rzecznik piraci okradają statek
- ciężka walka , piraci uciekają, dwóch schwytanych napastników zeznaje gdzie jest ich kryjówka, wspominają tez coś o jakimś czarnym rycerza, drużyna rusza w pościg
- mała polana, a za nią jaskinia, wielki skorpion zapładnia Mi swoimi jajami
- udaje się odzyskać skradzione towary, piraci uciekają, ekipa wraca na statek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3249
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pią 23:33, 26 Kwi 2024    Temat postu:

Sesja 9
Berdusk

Mikołaj - Mi - Panda- Monk 5 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 5 lev
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 5 lev

- statek przybija do małej przystani, mała faktoria handlowa, karczma, w karczmie karczmarz człowiek i kucharka rasy Kuo Toa, karczmarz podaje zioła w shischy
- Mi śledzi kucharkę i odczynia cuda na widłach, budzi się na pomoście
- Igris wypalił tylko bucha ale obudził się w objęciach kucharki... nic nie pamięta
- Tava spędza noc z kotem...
- kapitan biega nagi i dokazuje...
- rano towaru nadal nie ma jest kac morderca i demony poprzedniej nocy
- koło południowa 4 żołdaków przywozi młodą skutą dziewczynę w klatce
- kapitan zaczyna chorować
- stara cała na czarno bacznie to obserwuje
- krasnoluda z córką nie widać
- załadunek dziewczyny to jedno wielkie pasmo porażek, ostatecznie ląduje w ładowni przykuta do masztu , Igris ma wrażenie że szepcze do niego "Uwolnij mnie"
- statek odbija, nieszczęśliwa kucharka wypatruje za Igrisem
- majtek spada z bocianiego gniazda
- trzech marynarzy bije się na noże, Tava ratuje jednego z nich
- ciężkie zatrucie pokarmowe u żołdaków eskortujący dziewkę, no ale był "kuciak w ciecie na otro"
- kapitan gnije żywcem i strasznie cierpi, Tava wykrywa czym go otruto, robi antidotum i ratuje kapitana
- zbieranie poszlak i rozmowy
- zapada noc
- czarna wiedźma przyznaje się że to ona otruła kapitana
- w kabinie sternika trumna z workami z ziemią
- wszystko spowija bardzo gęsta mgła
- marynarze zabierają łódź i uciekają na brzeg
- ktoś wyssał obie służące czarnej wiedzmy
- Tava odkrywa zabitych marynarzy na brzegu
- znika młoda dziewczyna
- znika stara wiedżma
- na pustym statku zostają bohaterowie i umierający kapitan... coś ogromnego lata nad statkiem....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 23:44, 26 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / D&D / DnD Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin