 |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Sob 0:23, 24 Lut 2024 Temat postu: Kalendarium |
|
|
Sesja 1
Berdusk
[link widoczny dla zalogowanych]
Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 3lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 3lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 3lev
- drużyna budzi się w więzieniu pod czujnym okiem Olafa, który sprawnie pacyfikuje wszelki opór
- Alaya składa im propozycję nie do odrzucenia , zostaje ona ochoczo przyjęta
- Szczurowaty odbiera was od Olafa i prowadzi do "Rybich Flaków" tam Alaya przekazuje wam szczegóły "roboty"
- cmentarz w Berdusk jest uroczym i miłym miejscem pieczołowicie doglądanym przez Igora i jego wiernego Burka
- trzeba tylko zabić szwędające się szkielety i zombiasy, no i Burek
- ale jest grobowiec von Ziggerów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Sob 1:25, 09 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 2
Berdusk
Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 3lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 3lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 3lev
- wchodzicie do krypty von Zigglerów, Nagy uruchamia pułapke, i razem z Zachrynem ląduje kilka metrów niżej
- w dolnej krypcie na Zachryna napada Mimic, i prawie mu odgryza nogę
- dalej jest tylko gorzej, wielki skorpion, (w jego leży Zachryn znajduje magiczny miecz)dziura z mackami, wilkołak Egon, vampirzyca Elza
- dochodzicie do jakiegoś porozumienia i wracacie świtem na powieszchnie
- w katedrze schronił się zabójca , pilnuje go rodzina zamordowanego, przeor sporo wie, ale chyba jest neutralny
- w "Złotym Ślimaku" rezydenduje Bohort brat Elzy, bez kontaktu niestety
- z innych miejsc jest jeszcze zamek i wieża maga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Sob 0:09, 16 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 3
Berdusk
Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 4lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 4lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 4lev
- idziecie do zamku, jest w ruinie, przy bramie mieszka Joseph, dość szybko kojarzycie go z Franciszkiem z więzienia, Joseph udaje głupiego
- odkrywacie tajne przejście w ruinach spalonej wieży , prowadzi do tajemniczych piwnic
- pierwsze odkrycia są nawet ciekawe, dalej jest gorzej, najpierw tajemniczy "panel kontrolny" później wielki konstrukt do którego pasuje panel
- następna jest stacja dokująca dla "panelu kontrolnego", a kolejna sala to "mózgi" w słojach, i tajemnicze pismo , takie samo miał Franciszek w celi
- uruchamiacie jakąś aparaturę, następuje transmisja
"... laboratorium X27?..."
"kim jesteś?" - pyta Nagy
- ithlidzi wkraczają do podziemi
"NA KOLANA!!!!"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Sob 1:05, 23 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 4
Berdusk
Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 4lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 4lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 4lev
- ithlidzi współpracują z Elzą von Ziggler i ta użycza im podziemia zamku, więc drużyna eksplorując podziemia niejako podpadła Elzie, ale ta mimo tego wstawia się za nimi i ratuje drużynę z "kokonów"
- odpoczynek w mieście
- zwiedzanie wieży maga, na pewno przyleciała, na pewno magiczna, na pewno ciężko ją otworzyć
- Nagy odnajduje księgę Nekromancją "Białego Kruka" tzn Zahryn ją znalazł ale Nagy ją pragnie
- Alaya ucieka po dachach ścigana przez kilku rzezmieszkow
- rozmowa z przeorem, niezbyt obiecująca, Zahryn próbuje wyciągnąć skazańca
- zwiedzanie faktorii
- Wielebny uwalnia skazańca z katedry, ponoć rodzinka dostała zadość uczynienie...
- kot Nagy jak to chowaniec, wygrzebał kilka trupów z szafy, a dokładnie 6, zadziwająco podobny do braci i kuzynów zamordowanego
- Zahryn morduje sierżanta straży miejskiej i Olafa, uwalnia Fryderyka
- Nagy czyta "Necronomicon"
- Rollen szuka skarbu don Ciano i znajduje razem z Zahrynem skrzynie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Sob 1:20, 23 Mar 2024, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Sob 20:41, 30 Mar 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 5
Berdusk
Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 4lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 4lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 4lev
Marcin - Ulu - Halfling - Thiev 8lev
Estera - Ithin - Dragon - Barbarian 8lev
- na bagnach chowacie się przed burzą, otaczają was strażnicy miejscy, okazuje się że ścigają porywaczy syna burmistrza, aby bardziej przekonać Rollena do współpracy konfiskują skrzynie, a od Zachryna odbierają przysięgę, dorzucaja do póli Nagiego Ulu I Ithina
- ekipa w nowym składzie rusza po śladach, jeszcze tej samej nocy docierają do doliny zwalonych pni, próby sforsowania budzą strażników, a ci bronią się zaciekle
- zmyślne fortele wyprowadzają ekipę na lepszą pozycję, obrońcy pierzchają, a dzielna ekipa rusza dalej w pościg , pokonując kolejne przeszkody docierają do jaskiń, tam wielka czworo ręczna małpa ma wielkie seksualne żądze , najbardziej spowalnia ekipę spuszczenie kloaki
- ostatecznie w głębi jaskiń odkrywają zmasakrowane ciało pierworodnego burmistrza
- ekipa wraca do Berdusk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Pią 23:09, 05 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 6
Berdusk
Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 5lev
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 5lev
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 5lev
- docieracie do miasta w sumie bez planu, kordegarda pod alarmem i strażą, ostatecznie zostawiacie ciało strażniką
- Nagy trochę kombinuje, burmistrz jest mocno wstrząśnięty śmiercią syna, kondolencje, pogrzeb
- Rollen usilnie próbuje realizować swoje plany , choć to nie miejsce i czas
- Zachryn ostatecznie atakuje strażników na rynku co kończy się dość szybko
- celą w kordegardzie, znajomą celą
- po 3 dniach przychodzi sierżant i mówi że ich powieszą juro rano, dla przykładu i na przestrogę, jako porywaczom syna burmistrza, zabójcą ogra i sierżanta itp
- nieoczekiwanie pomoc nadchodzi ze strony Ciano który miał wykopany tunel z celi...
- uciekacie (Zachryn z problemami)
- Szczurowaty zaprowadza was do tajnego magazynu Harfiarzy, tam już czeka Alaya
- ustalacie że trzeba odzyskać skrzynię, pomoże Szczurowaty
- akcja zasadniczo się udaje, odzyskujecie skrzynię i swoje klamoty
- Rollen próbuje ciskać jakieś czary, Szczurowaty go usypia
- Szczurowaty z kompanami otwierają skrzynię
- wkłada w nią łapę ... i skrzynia go wciąga (Crate of Devoring)
- ruszacie wozem ze skrzynią pod wieże maga
- na mieście są za wami listy gończe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 0:34, 12 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Sob 10:26, 13 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 7
Berdusk
Mikołaj - Rollen - Forest Elf - Cleric 5lev RIP
Patryk - Nagy - Faerie - Wizard 5lev RIP
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 5lev
- wieża maga jest w czasie ewakuacji, aktualny rezydent przekazuje włości w ręce Naggy i przechodzi portal
- wieża w osobie Matki dość sprawnie akceptuje Naggy jako właściciela, Pimpuś (zielona hydra) ma na to wyjebane, Ojciec (lustro wszechwidzenia) jest rozkalibrowane
- Rollem otwiera skrzynie i do niej wpada
- Zachryn proboje go wyciągnąć ale wyjmuje Szczurowatego
- sięga ponownie i wyciąga język potwora, i go obcina, istota przełyka Rollena
- Naggy atakuje Zachryna, ten zabija maga, upadek Paladyna dokonuje się ostatecznie
- wieża się wyłączyła...
- załamany Zachryn wyrusza w drogę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Sob 0:37, 20 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 8
Berdusk
Mikołaj - Mi - Panda- Monk 5 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 5 lev
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 5 lev
- płynięcie barka w dół rzeki w kierunku Berdusk, kapitan prosi Igrisa o pomoc w razie kłopotow
- w nocy Tava nie może spać , mimo burzy wychodzi na pokład , a tam rzecznik piraci okradają statek
- ciężka walka , piraci uciekają, dwóch schwytanych napastników zeznaje gdzie jest ich kryjówka, wspominają tez coś o jakimś czarnym rycerza, drużyna rusza w pościg
- mała polana, a za nią jaskinia, wielki skorpion zapładnia Mi swoimi jajami
- udaje się odzyskać skradzione towary, piraci uciekają, ekipa wraca na statek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Pią 23:33, 26 Kwi 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 9
Berdusk
Mikołaj - Mi - Panda- Monk 5 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 5 lev
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 5 lev
- statek przybija do małej przystani, mała faktoria handlowa, karczma, w karczmie karczmarz człowiek i kucharka rasy Kuo Toa, karczmarz podaje zioła w shischy
- Mi śledzi kucharkę i odczynia cuda na widłach, budzi się na pomoście
- Igris wypalił tylko bucha ale obudził się w objęciach kucharki... nic nie pamięta
- Tava spędza noc z kotem...
- kapitan biega nagi i dokazuje...
- rano towaru nadal nie ma jest kac morderca i demony poprzedniej nocy
- koło południowa 4 żołdaków przywozi młodą skutą dziewczynę w klatce
- kapitan zaczyna chorować
- stara cała na czarno bacznie to obserwuje
- krasnoluda z córką nie widać
- załadunek dziewczyny to jedno wielkie pasmo porażek, ostatecznie ląduje w ładowni przykuta do masztu , Igris ma wrażenie że szepcze do niego "Uwolnij mnie"
- statek odbija, nieszczęśliwa kucharka wypatruje za Igrisem
- majtek spada z bocianiego gniazda
- trzech marynarzy bije się na noże, Tava ratuje jednego z nich
- ciężkie zatrucie pokarmowe u żołdaków eskortujący dziewkę, no ale był "kuciak w ciecie na otro"
- kapitan gnije żywcem i strasznie cierpi, Tava wykrywa czym go otruto, robi antidotum i ratuje kapitana
- zbieranie poszlak i rozmowy
- zapada noc
- czarna wiedźma przyznaje się że to ona otruła kapitana
- w kabinie sternika trumna z workami z ziemią
- wszystko spowija bardzo gęsta mgła
- marynarze zabierają łódź i uciekają na brzeg
- ktoś wyssał obie służące czarnej wiedzmy
- Tava odkrywa zabitych marynarzy na brzegu
- znika młoda dziewczyna
- znika stara wiedżma
- na pustym statku zostają bohaterowie i umierający kapitan... coś ogromnego lata nad statkiem....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 23:44, 26 Kwi 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Śro 23:16, 01 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 10
Berdusk
Mikołaj - Mi - Panda- Monk 5 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 5 lev
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 5 lev
Estera - Ithin - Dracon - Barbarian 8 lev
- wstaje świt, mglisty, mokry nie przyjemny, z krzaków wyłazi Ithin i pakuje się na statek
- Mi sprząta kuchnię, zabiera słoiki
- Igris składa gwardię przyboczną
- Tava trochę się boi
- udajecie się na brzeg, ślady prowadzą do małej opuszczonej wioski rybackiej, tam spotykacie krasnoluda i jego wnuczkę, Igris wymusza na krasnoludzie pieniądze
- na scenę wkracza Karl Niebianin "Pani na was czeka" i rusza, po drodze zabiera skrzynię z ziemią
- docieracie do zamku na skale, Alaya odbiera rękę Ojca i gości drużynę
- na kolacji długo rozmawia z Igrisem w cztery oczy
- jedziecie do Bedrusk
- Ithin szuka Ulu
- Tava robi zakupy i trafia do gaju hosztaplerów drujdów
- Igris robi kilka biznesów spotyka się też a Aurlinem i ustalają schemat działania
- Mi walczy na arenie z krasnoludem Borysem, potem wraz z Ithinem długo z nim rozmawiają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Pią 22:15, 03 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 11
Berdusk
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 6 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 6 lev
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 6 lev
- Zahryn dociera do Bedrusk, dość szybko spotyka Igrisa i Tave w obstawie zombiasów, konfrontacja wisi na włosku gdy...
- Mi podchodzi do rekordu "kto zje 50 kurczaków" na czas
- .... pod miastem ląduje Czarny Smok i w zamian za 20 wozów złota, 10 dziewic i 3 stada krów okupu oszczędzi miasto
- absolutna panika w mieście, totalna ewakuacja
- burmistrz opuszcza stanowisko mianując na swoje miejsce Zahryna
- paladyn się stara i próbuje miasto ratować, spotyka się z każdym kto mógł by pomóc, ostatecznie pożycza 50 tys złota od maga rezydenta, i dzięki kontaktom Elzy ściąga doświadczoną ekipę łowców smoków
- do miasta po woli wracają uchodźcy , krasnoludy nie przepuścily ich dalej
- ale na wieść o smoku szybko dotarły do Bedrusk silna ekipa, druga wysłali na bagna szukać leża, pod Bedrusk budują mocno warowny obóz
- pojawia się sporą ekipa piratów rzecznych
- oraz coraz więcej maruderów których ściągnęły smocze skarby
Moja Pani Hrabina de Croissant zapytuje gdzie będzie stała trybuna honorową dla gości?
I będzie potrzebowała 6 osobowej loży z dobrym widokiem
Przysyła mnie żebym tego dopilnowała
Eliksiry odporności na smocze wyziewy!!!
Tanio!!!
Gwarantowany efekt!!!!
Ludzie kupujta zostały mi dwa ostatnie!!!
Kto pierwszy ten lepszy
Kupujta!!!!
Stop dla mordowania smoków!!!
Stowarzyszenie Pomocy dla ginących Gatunków
Pikieta jutro w południe na rynku
Przybywajcie musimy powstrzymać te mordercze zapędy
Zapraszamy serdecznie wszystkich wiernych na konsekrację Najwyższego Smoczego Kapłana jutro w południe na błoniach
Będą zbierane dary na budowę świątyni Smoków
Obowiązuje czarny stroj
Wszyscy musimy się przygotować na przybycie naszego Czarnego Pana!!!!
Smocze figurki!!!!
Ręcznie rzeźbione
Idealne na prezent na Bar Micwe albo bierzmowanie
Kupujta ludzie bo tanio
Promocja!!!
Kup dwie
Trzecia gratis
Kupujta!!!!
Panie ładny
Choć tu do mnie na pienterko to ci tak twojego smoka wyłochoce że aż z pyska zazionie
No choć
Chcesz to zabiorę koleżankę
Płacisz za jedną a dostaniesz dwie, no idziesz???
Trupa Teatralna "Pogromcy Smoków"
Jedyny Niziołczy Teatr w Bedrusk!!!!
Kupujcie bilety
Ostatnie wolne miejsca
przedstawienie na rynku w Bedrusk
dziś wieczorem
Nadciąga ON
Wielki Przedwieczny!!!
Pan Czarnych Smoków
Tiamath!!!
Pan Przestworzy!!!
Nie zmierzona Potęga!!!
Tańczący na stosach Czaszek!!!
Ten który Urywa łeb Węża!!!
To ON!!!!
złóż mu ofiarę
A dostąpisz wiecznego zbawienia i łaski Pana
Ogłoszenia Drobne
Poszukiwane dziewice dla naszego Czarnego Pana
Cult Black DragonCBD
Odzyskiwanie długów
Tanio
Gwarancja Sukcesu
Nauka Smoczego języka!!!
Z doświadczonym Native Dracon Spikerem!!!
Małe grupy
Dogodne terminy
Możliwe raty
Kurs kończy się certyfikatem
egzamin końcowy
Aukcja smoczych jaj
Dziś wieczorem w ratuszu
Zapraszamy
Gwałty
Podpalenia
Rozboje
Haracze
Wyłudzenia
Na Zamówienie
Wykup stały Abonament
Konkurencja nie śpi
nie daj się wychujać
Bądź na czasie
Uratuj Księżniczkę przed Smokiem!!!
Realizuje wszelkie fantazje i fetysze
Dyskrecja
Higiena
dwa wytryski w cenie
Czekam na Ciebie!!!
Madame de Sade
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Nie 12:39, 05 Maj 2024, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Pon 10:59, 13 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 12
Berdusk
Jeremi - Zachryn - Dragon - Paladyn 6 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 6 lev
Mikołaj - Mi - Panda- Monk 6 lev
- budzą was w nocy tajemnicze szmery, okazuje się że banda złodziejaszków własne okrada wasze rzeczy
- niezłomny Zachryn rusza w pościg ale karkołomność biegania po dachach go pokonuje
- wybudzona ze snu panda radzi sobie lepiej ale ranna zatrutym nożem szybko wypada z gry
- Igris lotem ma łatwiej jednego z nich zabija na dachu
- Zachryn dopada jeszcze jednego ale dwóch umyka z łupem, przy okazji podpala dom, pożar strawi kilkanaście domów
- Zachryn popada w konflikt z swoją "strażą miejską" ta sfochowana rozprasza się
- Igris szuka aktywnie zgubionych rzeczy, trop prowadzi do magazynów nad rzeką, tam urzęduje banda niziołków
- negocjacje z poziomu siły nie do końca kończą się tak jak by tego chcieli, pada oferta 1000 złotych monet, negocjacje trwają, wściekły paladyn chce szarżować
- Igris popada w konflikt z hrabią Ciano, ten wyznacza za niego nagrodę
- Mi cierpi katusze przemiany w skorpiona...
- jednocześnie trwają przygotowania na przybycie smoka, Igris piecze konie, kult Czarnego Smoka buduje ołtarz ofiarny, krasnoludy ryją okopy i pułapki, oraz sprowadzają dodatkową artylerie
- miasto pogrąża się w chaosie, ulice przejmują gangi, prostytutki i inne męty , grabieże , gwałty i podpalenia stają się codziennością , nikt nad tym nie panuje
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 11:40, 13 Maj 2024, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Pią 21:37, 24 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 13
Berdusk
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 6 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 6 lev
Mikołaj - Mi - Panda - Monk 6 lev
- Mi dostaje propozycje od "Ptasznika" nie przyjmuje jej
- Tava pilnuje kamieni druidów
- Igris robi interesy z prostytutkami
- burmistrz zdefraudował kasę miejską, zaciągnął dług u maga i uciekł
- drużyna opuszcza Bedrusk i wraca na statek
- Bedrusk płonie
- kilka dni póżniej przepływacie obok zgliszczy miasta
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 21:37, 24 Maj 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Czw 22:20, 30 Maj 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 14
Berdusk
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 6 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 6 lev
Mikołaj - Mi - Panda - Monk 6 lev
- znaleziona mapa w kajucie kapitana nie kłamała, na wyspie jest wieża a pod nią podziemia
- pierwsza sala , 4 kuszników umarlaków, i 2 psy też zdechłe oraz jakiś władca marionetek, to było proste
- druga sala była gorsza, 3 ogry i smok, smok jednym zionięciem ustawił całą potyczkę, ogry sprawę dobiły
- będąc na skraju śmierci dostajecie propozycję, zabijcie Lorda Gortrasha w Baldurs Gate
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3338
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Pią 23:20, 07 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
Sesja 15
Baldurs Gate
Agnieszka - Tava - Kalashtar - Druid 7 lev
Patryk - Igris - Half Elf - Hexblade 7 lev
Mikołaj - Mi - Panda - Monk 7 lev
- docieracie do Baldurs Gate, ogromne miasto, pełne możliwości
- Igris spotyka się z wysłannikiem swojego Demona, rozmowa nie jest przyjemna, władca nie jest zadowolony z realizacji paktu, zleca zajęcie się Jagą i jej znajomymi
- w sklepie magicznym jest możliwość odczarowania Mi za 4 tys, jubiler ma magiczne zausznice za 8 tys, tylko kasy brak
- Jaga załatwia robotę , napad na jakąś szulernie, cała ekipa idzie powalczyć na arenie, golem jest trudny ale 1 tys golda zarobku jest
- Szulernia okazuje się dobrze strzeżona i pilnowana, łapią Jage Tave i Mi, ograbiają ze wszystkiego
- poranek jest ciężki...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 23:20, 07 Cze 2024, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|