Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

L5K Doro metsuke

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / L5K
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomaszKord
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lut 2018
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:20, 10 Wrz 2018    Temat postu: L5K Doro metsuke

Sesja 1 Wiosna

ZBQJ - Hideo Bayushi - samuraj z klanu Skorpiona. - 18 lat zima - Chwała I i 5 pkt
Jan - Kishio Mirumoto - samuraj bushi z klanu Smoka. - 20 lat zima - Chwała I i 2 pkt
Krystian - Kurotsuchi Isawa - shugenja z klanu Feniksa. - 15 lat lato - Chwała I i 2 pkt

Scena 1
Jest piękna i soczyście zielona wiosna. Jak co roku na ziemiach Żurawia odbywają się znakomite turnieje, znane w całym Rokuganie. Tym razem mają odbyć się Topazowe mistrzostwa, poświęcone młodym adeptom, którzy dopiero co mają przystąpić do Gempukku(sprawdzianu dorosłości).

Hideo, Kurotsuchi i Kishio, spotykają się po latach na szlaku i wszyscy zmierzają w tym samym celu, spróbować swoich sił w zawodach. Wspominając dzieciństwo, spędzone na dworze Akodo, spotykają starca(Fortunę szczęścia). Kishio oraz Hideo pomagają starcowi, który wpadł do wody. W podziękowaniu za ratunek Megumi częstuje ich herbatą, udziela garści odpowiedzi i oferuje gościnę w swoim domu w Tsumie. Kishio, który pomógł starcowi pierwszy, otrzymał od Megumi wyjątkową katanę.

Scena 2
Bohaterowie trafiają do Tsumy, stracili też trochę srebra u kupca z ziem klanu kraba. Odwiedzają dom fortuny, który jest widziany tylko przez nich.
Smok upija się szybko w szynku, feniks kontempluje buble kupione od kraba, a skorpion ratuje honor pijanego Kishio.
Następny dzień jest dniem przybycia Cesarza oraz jego syna, w towarzystwie doborowych gości: Szmaragdowy Champion(Doji Satsume) z synem, daimyo klanu Skorpiona(Bayushi Shoju), wraz z żoną(Bayushi Kachiko), daimyo klanu Lwa(Akodo Toturi), daimyo rodziny Matsu z klanu Lwa(Matsu Tsuko) oraz daimyo klanu Borsuka(Ichiro Akitomo). Bohaterowie dostrzegają też na łodzi młodego skorpiona Bayushi Sugaia, który weźmie udział w zawodach.
Wszyscy podziwiają łódź oraz Cesarza i jego świtę, w miasteczku odbywa się świętowanie.

Scena 3
Dzień pierwszy mistrzostw. Wszyscy są przestraszeni zawodami, ponieważ nikt nie był przygotowany na postawione im wyzwania. Hideo trafia na paskudnego przeciwnika z klanu Kraba i przegrywa dwa pierwsze wyzwania, później jednak radzi sobie lepiej. Każdy zdobywa parę punktów, ale jeszcze nie wystarczająco, aby dojść do finału.

Scena 4
Wieczorem wszyscy zawodnicy zaproszeni są na ucztę. Bohaterowie mogą oglądać tylko zmagania dyplomatyczne klanów o względy pomniejszego klanu Borsuka, który miał zaważyć o losach przyszłych bitew między Lwem a Żurawiem. Hideo zauważa podstępne zachowanie młodego skorpiona, faworyzowanego przez daimyo Skorpionów. Niestety nie udaje się mu go wyśledzić.

Po uczcie, podczas powrotu Smok i Feniks w towarzystwie Otaku, słyszą odgłosy walki w parku, szybko sprawdzają co się tam dzieje, jednak jest już za późno. Daimyo klanu Borsuka, wraz ze swoimi bushi zostają zamordowani, a z ran Daimyo jątrzy się trucizna. Kawałek dalej za zakrętem żywopłotu, leżą zwłoki kolejnego bushi. Z tej właśnie strony pojawia się Sugai z zakrwawioną kataną, zaskoczony obecnością bohaterów, wdaje się w konflikt z Otaku. Hideo korzysta z zamieszania i w przebraniu kobiety nakłuwa Sugaia zatrutą igłą i znika, niby szukając straży. Sugai umiera bardzo szybko, nie zdając swojego świadectwa wydarzeń.

Przesłuchanie jest szybkie. Satsume Doji, wypytuje głównie o to kto zamordował Daimyo Borsuka, chce znaleźć szybko winowajcę, sugerując delikatnie, że jedynym winowajcą może być siostrzeniec Katchiko, który jako jedyny miał zakrwawioną katanę. Tej wersji zdarzeń żaden z bohaterów nie potwierdził, ani nie zaprzeczył. Otaku pewna winy skorpiona, teraz zdawała się zmieszana. Skorpiony podejrzane o morderstwo, Żurawie skompromitowane, konkury Lwów z Borsukami przerwane i muszą zacząć od nowa, lecz z lepszej pozycji. Czyżby to zdarzenie potwierdza złą sławę skorpionów? Z pewnością Lwy ostrzą sobie kły, a znakomici dyplomaci Żurawia szykują najlepsze argumenty, przeciwko skorpionom.

Scena 5
Dalsza część zawodów. Pierwsze wymagane 5 punktów zdobywa Kishio, który tego dnia błyszczy. Każdy z bohaterów zdaje egzamin i czeka na finałowy turniej Iaijutsu.
Reszta bohaterów szybko dołącza do smoka.
Jedynym Shugenja, który dotrwał do tego etapu jest Kurotsuchi Isawa, GRATULACJE.

Turniej Iaijutsu
Po wymianie ciosów i grzecznościach zostaje tylko Doji Nagate oraz Hideo Bayushi. Koncentracja, czytanie wroga, cios. Wygrywa... Doji Nagate.
Hideo musi się obejść ze smakiem jednak zostaje wyróżniony za osiągnięcie 2giego miejsca. Otrzymuje katanę i należną mu chwałę.

Zawodnicy, którzy dostali się do głównych zawodów przechodzą Gempukku. Ceremonie prowadzi Szmaragdowy Champion. Po Gempukku, pojawia się Megumi. Na oczach gości, Fortuna Szczęścia wskazuje naszych bohaterów jako wybrańców, po czym znika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TomaszKord dnia Pon 10:19, 10 Wrz 2018, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomaszKord
Nowicjusz



Dołączył: 16 Lut 2018
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:05, 02 Gru 2018    Temat postu:

Sesja 3, 4 i 5

ZBQJ - Hideo Bayushi - samuraj z klanu Skorpiona. - 18 lat zima -Chwala II i 7pkt
Jan - Kishio Mirumoto - samuraj bushi z klanu Smoka. - 20 lat zima - Chwała (przeslać aktualny stan)
Krystian - Kurotsuchi Isawa - shugenja z klanu Feniksa. - 16 lat lato - Chwała (przeslać aktualny stan)
Paweł - Yusuke Ide - shugenja z klanu Jednorożca -16 lat? - Chwała I i 7pkt

Wiosna jest piękna i zielona, kwitną kwiaty, a przyjemna bryza sprawia, że chce się żyć.
Zawody skończone, a bohaterowie zmierzają w nowym kierunku swojego życia.
Doji Satsume wykorzystując dobrą nowine Megumi zatrudnia Hideo, Kishio oraz Kurtosuchiego na swoich agentów.
– METSUKE – Zadania dotrzeć do Miasta Raion Kiba(Lwia paszcza/ząb)

Podczas pobytu w Tsubie, Hideo rozpoczyna swoją kampanie działań wykorzystując każdy dzień pobytu. Kobieta Feniks zauroczona, oddaje swój cenny kwiat, Doji Nagata, topezowy czempion skompromitowany i zabity podczas pojedynku, młody ronin zatrudniony u skorpionów (zapłata Hideo konieczna, bo już nie spotkasz swojego młodego ronina).

Podróż trwa 2 miesiące, nowo zatrudnieni metsuke w towarzystwie 6 ochroniarzy przemierzają tereny Żurawia oraz Lwa.

Nadchodzi lato, gorące i wilgotne, bohaterowie docierają do Lwiej paszczy a Mirumoto Kishio jest ciężko chory. Samurajowie meldują się u szmaragdowego namiestnika Yasuo Isawy. Przenikliwy błyskotliwy i tajemniczy feniks, zna wiele tajemnic i łączy go coś z organizacją Hideo Bayushiego. Przez chwilę mają okazje porozmawiać z legendą Togashim Mitsu Ise Zumi, który podróżuje z niesłychaną prędkością.
Kurotsuchi Isawa spotyka swojego brata Hajime Isawe, który również jest metsuke i służy w tej samej placówce. Jest miło, brat jednak wygląda na przygnębionego.

2 tygodnie przepisywania raportów. A później morderstwo Hajimiego, Kurotsushi obiecuje sobie zemścić się na mordercy, który zadał haniebny cios w plecy.

Śledztwo w dzielnicy uciech i hazardu kończy się rzezią, jednak Kurotsuchiemu udaje się sporo dowiedzieć. Brat Hajime kontaktował się z małpami i brał udział w czymś na zlecenie organizacji X, łączy go coś z gejszą, którą jest szantażowany.

Kłótnia wieczorna i wspólne picie herbaty, aby uspokoić zmysły.

Rano nie ma smoka Kishio oraz Kurotsuchiego, śledztwo prowadzą Yusuke Ide oraz Hideo Bayushi. Jedyna drogą aby poznać tajemnice zniknięcia dwóch agentów to złapać handlarza Ryuzakiego, który przekazał zlecenie morderstwa od organizacji X na Hajimiego Isawe. Świątynia Fortun i plac "dewocjonalny" zostają infiltrowane, ostatecznie metsuke dowiadują się gdzie mieszka Ryuzaki. Agenci wraz Yoriki wykonują procedurę przeszukania 3 rodzinnego domu. Udaremniają morderstwo Ronina Ryo na handlarzu Ryuzakim. Hideo zostaje prawie uśmiercony, ale fortuny mu sprzyjają i jego stan został ustabilizowany (zginął, lecz fortuny wróciły go do życia, jest teraz nieprzytomny i okaleczony). Yusuke wraz ze swoimi Yoriki ścigają Ryuzakiego, waleczny Yoriki(prowadzony przez ZBQJ) łapie nicponia i pięknie się wyżywa na handlarzu.

Pojmany Ronin oraz Ryuzaki. Przesłuchanie jest owocne: Ryuzaki współpracował z Hajimim, który wynajmował małpy, aby pomagać szmuglować zakazane przedmioty, pewnego dnia Hajimi zniknął, a wkrótce organizacja X, dla której pracował zleciła jego morderstwo "Małpom". Organizacja X ma swoją siedzibę w podziemiach ogrodu świątyni fortun. Czyżby mnisi pracowali dla X? Droga do siedziby prowadzi przez studnie. Akcję pacyfikacyjną prowadzi Yusuke Ide, dowództwo nad Yoriki przejmuje nowy sierżant(Yoriki marcina za zasługi złapania Ryuzakiego). Oddział metsuke wraz z Yoriki pędzi przez miasto, mają glejt z rozkazami wystawiony przez zastępcę szmaragdowego namiestnika Fumio Kituski w razie problemów. Awantura pod świątynią, ale agenci nie dają się powstrzymać mają mało czasu, aby podjąć akcje i nie dać się zatrzymać lwom w przeszukaniu podziemi obok świątyni. Pacyfikacja i mała bitwa prowadzona przez Yoriki idzie pomyślnie aż do momentu gdzie Bushi władający dwoma mieczami kładzie paru Yoriki i zatrzymuje ich przy wrotach do tajemniczej komnaty. Bushi walczy i prosi o przyzwanie Hideo oraz Yusuke, chce z nimi rozmawiać. Hideo prawie martwy nie przychodzi za to Yusuke schodzi i poznaje samuraja to MIRUMOTO KISHIO! - Nie wpuszczę was, póki Kurotsushi sam nie wyjdzie przez te drzwi!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TomaszKord dnia Nie 15:05, 02 Gru 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / L5K Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin