Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kraina Cienia Kalendarium
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Pathfinder / Kraina Cienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 23:11, 11 Lis 2017    Temat postu: Kraina Cienia Kalendarium

Sesja 1

Występują:
Figon Gnom Bard 1 level 505 exp
Irma Human Fighter 1 level 505 exp

Dzień 1
- bohaterowie spędzają wolny czas w karczmie Rozdeptana Meduza w miasteczku Rybie Kichy, tam kapitan Kirk z kutra Flądra proponuje im prace, jest w posiadaniu mapy skarbu i proponuje połowę łupu.

Dzień 2
następnego dnia bohaterowie stawiają sie na kutrze, Kirk płynię na wyspę i wysadza bohaterów na brzegu, ścieżka prowadzi w głąb lądu
Bohaterowie wpadają w zasadzkę goblinów, 3 ginie marnie, 3 ucieka...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:45, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 0:48, 06 Mar 2018    Temat postu:

sesja 2

Występują:
Figon Gnom Bard 1 lev 857 exp
Irma Human Fighter 1 lev 707 exp
Goratrimion Wizard Elf 1 lev 302 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp

Dzień 2
- w obozowisku goblinów wojownik z bardem znajduja zwiazanych druida i maga, szybkie nawiazanie współpracy i czas ruszać na gobliny, droga prowadzi do "posterunku" nad mostem przy kanionie
- bard prowokuje gobliny i 6 z nich rusza do ataku, po krwawej walce gobliny padają, driud prawie też...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:46, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 0:18, 17 Mar 2018    Temat postu:

sesja 3

Występują:
Girberard Barbarian Half Orc 3 lev 2932 exp
Irma Human Fighter 3 lev 2982 exp
Goratrimion Wizard Elf 3 lev 2777 exp
Lavelin Human Cleric 2 lev 2275 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp


dzień 1/2
- mag straszy gobliny iluzyjnym smokiem, jeden hobgoblin szarżuje na barparzyńce, krótka walka, hobgoblin umiera, za murem jest wejscie do kopalni, na pierwszym poziomie grupa zaczyna zwiedzanie, zapadnia prawie zabiła barbarzyńce, w następnej sali dwa Ogry gotują zupę, pierwszy ginie Ogr zadżgany prze Irme, drugi umiera z zatopionym w dupie długą czarną lagą...

Dzień 3

- następny korytarz zagrodzony jest pajeczą siecią, horda pająków a na końcu królowa, przylepiony do ściany barbarzyńca, mag na jednym hapeku, w leżu magiczny miecz mrozu...

Frost Long Sword +1
+1dk6 frost


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:46, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 0:38, 25 Mar 2018    Temat postu:

sesja 4

Występują:

Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Irma Human Fighter 3 lev 3982 exp
Girberard Barbarian Half Orc 3 lev 3932 exp
Ashur Rouge Elf 3 lev 4000 exp
Goratrimion Wizard Elf 3 lev 2777 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp


Dzień 4

- grupa odpoczywa, mag zapada w letarg sniąc o wielkiej czarnej ladze, a reszta rusza eksplorowac dalej, na końcu trzeciego korytarza jest sala z posągami i grobowcem, Irma znajduje tajemnicze drzwi a barbarzyńca tajemnicża dżwignie której natychmiast uzywa, tajemnicze drzwi sie otwieraja i wypada z nich wielki minotaur Goro, walka jest krótka a przegrana sromotna...
- drużyna ucieka aż do kolejnego korytarza na kóncu którego są drzwi do .... karczmy w innym planie a dokładnie w Miramarze

dzień 5

- odpoczynek w karczmie , zakupy, handel wymienny, dozbrojenie
- ekspolracja kolejnej odnogi labiryntu a tam miasto orków wraz z całą kolonią grzybów, pleśni i małych snotlingów
- drugie podejście do Goro, tym razem wytrzymali trzy rundy i kolejna wielka ucieczka, Goro jest nie pokonany

dzień 6

- kolejne lizanie ran w Miramarze, kolejne zakupy
- podejście do Goro nr 3, tym razem jest z nim jego Pani wiedżma Anirih, i proponuje druzynie prace, na początek likwidacja jednego z wrogów wiedżmyw Miramarze, druzyna się zastanawia...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:48, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 21:39, 29 Mar 2018    Temat postu:

sesja 5

Występują:
Girberard Barbarian Half Orc 3 lev 6107 exp
Ashur Rouge Elf 3 lev 6025 exp
Irma Human Fighter 3 lev 5857 exp
Goratrimion Wizard Elf 3 lev 4702 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp

dzień 7
- spotkanie z Ericem w karczmie - zlecenie na Anihri za 6 tys, zadatek to różdżka lecząca, do druzyny dołączył Ashur elfi złodziejaszek
- wyruszamy do podziemi, pierwsze wyzwanie to zombiasy, jeden z nich rani barbarzyńce, w jaskini odpoczywamy

dzień 8
- mały labirynt z sarkofagiem i zmakowitą zawartością czyli mumią, niestety dość łatwopalną...póżniej kilka celi biblioteka, ktoś tu był mocno zafascynowany magia nekromantyczną, strażnik więzienny miał magiczny miecz, dziwne

dzień 9-10
- przekopujemy wyjście na świat


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:49, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 22:04, 07 Kwi 2018    Temat postu:

sesja 6

Występują:

Ashur Rouge Elf 4 lev 9425 exp
Irma Human Fighter 4 lev 9182 exp
Girberard Barbarian Half Orc 4 lev 9075 exp
Goratrimion Wizard Elf 3 lev 4702 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp

Dzień 11
- docieramy do drugiego miasta Ferrunu Abbys, tam pomagamy najemnikowi Reven w walce z Serafinem, ten wdzieczny za pomoc leczy w świątyni rannego Girberarda i zdejmuje z niego klątwę
- odpoczywamy i robimy zakupy

Dzień 12
- ruszamy szukac gnomiej wiedżmy która podobno uciekła z wielkiej wieży na południu
- w lesie trudna walka z Shadowami, póżniej eksploracja świątyni upadłego boga słońca, kolejne shadowy a na końcu wielki pająk, wiele łupów i zdobyczy

Dzień 13
- przed wejsciem czeka na nas gnomka którą z nienacka atakuje wielki Shadow, śmiertelnie ranną wiedżme udaje się odratować
- czas ruszać do wieży


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:49, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 22:35, 17 Kwi 2018    Temat postu:

sesja 7

Występują:

Ashur Rouge Elf 4 lev 14500 exp
Irma Fighter Human 4 lev 13657 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Girberard Barbarian Half Orc 4 lev 9075 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp


Dzień 13
- z krzaków wyłazi kapłanka Loretta i dołącza do druzyny, ma dziwne dobre podejście do ludzi, chce wszystkim pomagać, to juz nie długo przyniesie nam kłopoty, wracamy do miasta, cienie się gromadza, mgła oraz deszcz

Dzień 14
- mag kupuje magiczny kostur, Fallus Maximus Negros oczywiscie czarny, oczywiście magiczny
- wątek romantyczny Black Rod of Ogr Sleyer 666 plus Speedy Ashur end Czarująca Irma spędzają upojną noc w kąpieli... prawdopodobnie dlatego zastrzęsło sie niebo, spadło wielkie drzewo z cienia ,a z niego kokony Shadow... wszystko to posypane gromami z nieba, pod wodzą Ravena walczymy z cieniami najpierw na powierzchni ,a potem w kanałach, Loretta wlecze za sobą wszystkie sieroty i całą bandę cywilów, Olafka uchroniona od śmierci w świątyni

Dzień 15
- narada kapłanów, druzyny i magów ustala że w stolicy jest tajemniczy "Mr E" który może pomóc, że koniunkcja trzech planów styka się w tym świecie i może to być mocno niekorzystne dla wszystkich
- złodziej gdzieś polazł, nie było go pół dnia , wrócił nader zadowolony, na szyji nowy ametystowy wisior, magiczny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:05, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 0:07, 26 Kwi 2018    Temat postu:

sesja 8

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 5 lev 18300 exp
Irma Fighter Human 5 lev 17657 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 4 lev 13075 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp


Dzień 16
- Irma jest w ciąży 1 trymestr, 1 tydzień, 1 dzień
- teleport do stolicy Athkatla, krótka wizyta w łażni i kierunek "Sklep Magiczny Elwenezara", spotkanie z mistrzem, negocjacje propozycja odnalerzieniałodzieje ienia nawiązują kontakt z Ashurem, kłopoty Girbelarda pod świątynia Helma
- żebrak prowadzi nas do mrocznej świątyni, spotkanie z strażnikiem, nowe informacje o wojnie bogów

Dzień 17-21
- Irma jest w ciąży 1 trymestr, 1 tydzień, 2-6 dzień
- Ashur wytargował pierścień niewidzialności od maga
- teleport do Przystani Aribel w królestwie Anauroch u podnóża Szczytów Scimitars
- naszym przewodnikiem zostaje łowca Kramels
- po 5 dniach docieramy do ruin miasta
- ratujemy młodą dziewczynę Beduinów
- Girberald postanawia ulżyć Czarnej Ladze i robi mu dobrze "ręką" na oczach Irmy, co sie raz zobaczy to już się nie odzobaczy...
- eksplorujemy ruiny grobowca, trudny rebus na drzwiach ale wspólnie z Irmą otwieramy, magiczna buława +2 "Pyton", magiczny pierścień czarów 1 levelu, sporo złota i świecidełek oraz buława wskrzeszania
- młoda dziewczyna zmienia się w obślizgłego stwora który prawie zabija "Gilla" wreszcie gadzina pada, Irma i Ashur "pingają level" z gadziny wypada magiczne pudełko "Statek"
- wracamy do wozu, ratujemy rannego Kramela...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:04, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 22:51, 01 Lip 2018    Temat postu:

sesja 9

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 6 lev 25400 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 5 lev 18075 exp
Irma Fighter Human 5 lev 17657 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp


Dzień 22-23
- Irma jest w ciąży 1 trymestr, 2 tydzień, 1 dzień
- łowca Kramels prowadzi nas do następnej świątyni, tam ekspolorujemy kilka pomieszczeń, jakieś drobne zwoje i księgi, kilku małych przeciwników, jednego z nich bronią niebieskie ogniki, Ashur ucieka Gilbertem, za wielkimi drzwiami jest mozaika na podłodze i roi sie od pułapek, Ashur przeskakuje na drugą stronę, Gilbert już nie... zabija go Licz
- wracamy teleportem do maga, wskrzeszenie, handel, wymiana zwojów na przysługi, powrót do labiryntu
- rozwalamy ogniki wzmocnieni zwojami odporności na elektryczność, w następnym pomieszczeniu jest skarbiec, 60 tys golda... Ashur musiał to łopatą wsypywać do worka, kupiliśmy na szybko od maga Bag of Holding IV, teraz zmieści się wszystko...
- przebrneliśmy przez mozaikę pułapek... przed nami lochy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:02, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 22:58, 24 Lip 2018    Temat postu:

sesja 10

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 6 lev 30050 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 6 lev 24625 exp
Irma Fighter Human 6 lev 23107 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp


Dzień 24-26
- Irma jest w ciąży 1 trymestr, 2 tydzień, 4 dzień
- przechodzimy przez tunel ciemnosci na końcu którego są drzwi z wielkim napisem
"nie pomyl głupoty z odwagą"
- następne drzwi zawierają trzy zagadki, a za nimi sarkofag z 4 dłońmi i szkielet smoka...
- no to zaczyna sie masakra, Gil ginie jak zwykle, Irma na granicy śmierci, reszta nie wiele lepiej, gad pada, zielony kryształ z jego piersi to "Łza Boga" i pasuje do sarkofagu. Otwiera sie portal, przechodzimy jednak do Mistrza E, wskrzeszamy Gila, szybkie zakupy, interesy z E i powrót do Irmy, przechodzimy przez nie znany portal
- Ethernil, juz tam na nas czekają, musimy wskrzesic ich mistrza, jeszcze 3 kryształy i sie uda, następny jest w cytadeli pewnego wojownika, czas go odwiedzić...
- szybkie zakupy u kowala, nowy pierscień dla Gila, ulepszony miecz dla Irmy, poprawione rapiery dla Ashura


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:02, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 23:03, 02 Sie 2018    Temat postu:

sesja 11

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 7 lev 40050 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 6 lev 34625 exp
Irma Fighter Human 6 lev 33107 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp


Dzień 27-29
- Irma jest w ciąży 1 trymestr, 2 tydzień, 7 dzień
- idziemy do twierdzy po niebieski kamień, jest troche duża , moze maja jakąs robote dla nas, sierzant nas spławia ale mówi ze nastepnego dnia moze cos będzie, wracamy nastepnego dnia, jest robota, trzeba wybic plemie orków na północy, łatwizna, idziemy....
- orki sa zmutowane i to bardzo, da sie z nimi dogadać, maja bardzo na pieńku z szefem Twierdzy, obmyslamy plan ataku i wracamy z "jeńcami" na wozie, druga grupa ma wejść kanałami
- ciężka walka oj ciężka, Gill ginie jak zwykle, Irma ledwo stoi, Lord pada, dwóch kapłanów i demon też, Irma traci miecz...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:01, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pon 23:29, 06 Sie 2018    Temat postu:

sesja 12

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 7 lev 47800 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 7 lev 38125 exp
Irma Fighter Human 7 lev 36107 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp


Dzień 30-60
- Irma nie jest w ciąży
- zbieramy informacje o osadzie Imp gdzie podobno jest trzeci kamień, to w górach dość daleko od Loop, ruszamy wyposażeni w wóz i z zapasami, jedziemy 10 dni
- w Imp trochę smutna atmosfera, ktoś porywa dzieci, widziano jakąś strasznie piękną kobietę i małego chłopca z czerwonymi oczami, zabieramy kilku miejscowych i ruszamy w góry szukać Succuba, w ostatniej przed górami osadzie ktoś wybił wszystkich mieszkańców, a wielki stwór który wylazł z jakiejś dziury odgryza Irmie łeb, Kramel wskrzesza Irmę... Irma traci dziecko
- po dwóch dniach w górach znajdujemy Katedrę, w środku standardowa masakra, baseny krwi, krwawe girlandy z flaków, czy ta necromancja nie może być bardziej elegancka?
- Ashur na widok obrazu skamieniał
- Gilberald stracił mózg razem z oczami na widok Succuba
- Ashurowi urwało rękę
- Irmie urwało nogę
- Succub był twardy ale zdechł...
- mamy czerwony kamień i trochę szpeju
- wracamy do Imp, żegnamy się z miejscowymi i wracamy do Loop, szybkie zakupy, kilka mikstur, wskrzeszenie Gilla, domagam się zniżki za wskrzeszanie Gilla u tego samego kapłana ...
- czas na czwarty kamień...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:01, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pon 22:24, 13 Sie 2018    Temat postu:

sesja 13

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 7 lev 47800 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 7 lev 46125 exp
Irma Fighter Human 7 lev 44107 exp
Goratrimion Wizard Elf 5 lev 17177 exp
Lavelin Cleric Human 4 lev 12075 exp

Dzień 61-62
- Irma nie jest w ciąży
- po wielu przygodach Irma i Gill docierają do Lome, tam Ashur leci załatwic kilka swoich spraw ,a na targu spotykają Goratrimiona i Lavelina, wspólnie udają sie najpierw pod "Dwa Topory" ale zniechęceni poziomem lokalu przenoszą sie do "Złotego Domu" najbardziej eksluzynego klubu nocnego miasta, fantastyczna obsługa, kosmiczne ceny (wino z Podmroku 4500GP) zajebiste Elfki (średnia charyzma 30), wykwintna kolacja, program artystyczny, dyskoteka...
- wszyscy docierają nad ranem do apartamentów nieco znużeni... Gill wstaje sie odlać gdy stwierdza że nie ma topora, czarnego kostura i miecza Irmy, krótka szarpanina z jakimś pokurczem, drugi pryska przez okno a trzeci przykleja sie do pajenczyny Goratrimiona
- epicki pościg po dachach Lome, naga irma z magicznym sztyletem, wściekły Gorek w czarnej jedwabnej bieliżnie, wqrwiony Gill w samych szarawarach i półpijany lavelin w samej szlafmycy skaczą po dachach jak wiewiórki, ganiają po mostkach jak łasice i pływają w kanałach ściekowych jak bobry, jeden ze złodziejaszków ginie drugi ucieka do siedziby "Firmy" tam dogadują się , zwrot fantów w zamian za przysługę dla gangu "Death Rabit" - przepołowiona moneta
- wracają do "Złotego Domu" Goratrimion robi awanture, ostatecznie bierze 1000 GP i zamyka dziub, Irma dostaje karnet do Spa ale zamienia go na magiczny przedmiot, a Lavelin dostje bardzo magiczną tarcze Maelstorm Shield


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:00, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 21:57, 30 Sie 2018    Temat postu:

sesja 14

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 7 lev 49800 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 7 lev 48125 exp
Irma Fighter Human 7 lev 46107 exp
Goratrimion Wizard Elf 5 lev 17677 exp
Lavelin Cleric Human 4 lev 12075 exp


dzień 63-64
- Irma nie jest w ciąży
- gang złodziejaszków zleca zabójstwo kapłangi Ogmy w sąsiednim mieście, to musi być jakaś grubsza robota, ale ją bierzemy, szybki teleport do latającego miasta, rekonesans celu ataku
- Czarna Laga nawiązuje romans z karczmarzem krasnoludem...
- Ashur ustala wejście kanałami z ekipą kanalarzy, zdobywa plany i uzbrojeni w mikstury niewidzialności wchodzimy, eksploracja pałacu, zapach kanałów wzbudza czujność strażników, Ashur rozpruwa sejf zdobywa dokumenty i 20k złota, oraz dokumenty świadczące że arcykapłan też maczał paluch w zabójstwie arcymaga dla którego zbieramy łzy, a wogóle to kapłanka czci Pajęczą Królową, tajne przejście do świątyni, zwiedzamy biblioteke i wypada ta suka kapłanka
- Ashur ginie spalony Palcem Śmierci, po chwili Gill zamienia się w wiewiórkę a Irma podlega Dezintegracji, Lavelin zabiera resztki druzyny i spierdala...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 9:00, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 23:20, 10 Paź 2018    Temat postu:

sesja 15

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 8 lev 54050 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 8 lev 52375 exp
Irma Fighter Human 8 lev 50857 exp
Goratrimion Wizard Elf 5 lev 17677 exp
Lavelin Cleric Human 4 lev 12075 exp


Dzień 65-66

- gdzieś się budzimy, pachnie siarką i piekłem... Lavelina i Kramelsa nie ma , plątanina korytarzy i diabelskich pomiotów, drzwi z zagadkami , diablice, Driggery i pomasakrowani ludzie, jakiś kościotrup i sporo staffu, korona chyba przeklęta, Kramels siedzi w jakiejś celi, ciężka zagadka na drzwiach, ale go ratujemy, to jakaś chora mara senna, Inger wystraszona, Gill zagubiony, wszystko chce nas zeżreć, jakieś dzieciożerne bydle ogryza łeb Ashurowi, Gill głowę przykleja... ciężko umrzeć ... będąc martwym... ciężko...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 8:59, 11 Paź 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Pathfinder / Kraina Cienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin