zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Czw 9:59, 24 Paź 2013 Temat postu: VAMPIR TWORZENIE POSTACI |
|
|
co może człowiek?
może chodzić po świecie kiedy chce
średnio zna się na wszystkim (czyli ma średnio 2 kropki na umiejętnościach) ale są wyjątki , np Pudzianowski ma siłę na 5 kropek, zespół Metallica ma sławę na 5 kropek (cały świat o nich słyszał) a władimir kliczko boks na 5, itd...
przeszkolony człowiek umie coś na 3 kropki np policjant strzelanie będzie miał na 3
żołnierz gromu strzelanie będzie miał na 4 kropki
max kropek dla człowieka to 5
co może ghul?
ghul może chodzić po świecie kiedy chce
ghul ma pana który go karmi (pan = wampir)
ghul może uczyć się dyscyplin (specjalne moce vampirów)
ghul może magazynować i wykorzystywać krew pana (np człowiek mieści 10 blodów (czyli 10 pkt krwi) ale ghul może mieć w sobie krew pana i np ma 7 blodów swoich i 3 pana
co może zrobić z blodami pana?
może wykorzystać je do odpalenia dyscypliny o ile ta tego wymaga (opis dyscyplin jest dokładny)
może się tą krwią natychmiast uleczyć 1 blood = 1 rana
max kropek dla ghula to 5
co może vampir?
słońce go zabija w ciągu kilku sekund
ogień go zabija w ciągu kilku sekund
kołek wbity w serce unieruchamia vampira
vampir mieści w sobie od 10 do nieskończoności krwi
im starszy (niższe pokolenie czyli bliższe Kaina) tym więcej może jej użyć na rundę (runda = 3 sekundy)
może się ta krwią leczyć
może ją wydawać na dyscypliny
może ją magazynować
może nią zakładać więzy krwi (sposób uzależniani innych od siebie, trzykrotnie podana krew w obojętny sposób uzależnia całkowicie ofiarę)
vampir nie oddycha
vampir się nie starzeje, wygląda tak jak w momencie stworzenia (przemiany z człowieka w vampira)
vampir nie je nie pije, nie ma potrzeb fizjologicznych
vampir nie ma temperatury 36.6 jak wszyscy tylko temp otoczenia
vampirowi nie jest zimno ani ciepło choć wysoka temp może go spalić a zero absolutne zamrozić...
vampir nie ma potrzeb seksualnych
oczywiście może mieć wszystkie symptomy człowieka aby się jak najbardziej do niego upodobnić, aby się nie odróżniać, co w dobie noktowizorów jest dość istotne, ale potrzebuje pobudzić swój organizm do życia
Vampir bez pobudzenia krwi nie obsłuży smartfona
mechanika
rzucamy k10, zawsze jest to suma atrybutów, cech lub dyścyplin, jak nie ma info jak decyduje MG
stopień trudności to prawie zawsze 6 chyba że jest inaczej, decyduje MG
test pobudzenia krwi, wymagany wtedy gdy vampir zużywa krew, rzucamy k10, na 6+ nie odczuje po tym głodu, poniżej poczuje...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 13:10, 08 Sty 2021, w całości zmieniany 6 razy
|
|