Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Da BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG Waaaaagh

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> ASG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 10:10, 26 Mar 2013    Temat postu: Da BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG Waaaaagh

Cześć w Sierpniu albo lipcu organizuje impre asg w klimacie warhamca orki vs imperium. Pozdro
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 14:05, 26 Mar 2013    Temat postu:

regulamin?
frakcje?
zasady?
stylizacje (nie arty z warha tylko realne foty)
zakwaterowanie?
wyżywienie?
koszty?
zakładana liczba uczestników?
termin?
teren? google earth lub targeo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:09, 27 Mar 2013    Temat postu:

Wszystko będzie tylko jeszcze kilka rzeczy muszę zrobić
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:16, 27 Mar 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Przykładowy wygląd mundurów Imperialnej Gwardii


Strony konfliktu:
Imperium (Space marines, Imperial Guard and assasins)

Orkowie (WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH nic dodać nic ująć)


[link widoczny dla zalogowanych] Podobna zabawa


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 12:22, 27 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 12:30, 27 Mar 2013    Temat postu:

Do marines Będą zapisy Maks do 10 graczy Do Gwardii powinno być od 50 do 150 osób (zgłoszenia kasrkini co najmniej po 5, zwykli gwardyjacy po 10 (muszą mieć sierżanta) Pojedyńcze osoby do gwardii też przyjmujemy aczkolwiek liczba tych miejsc jest ograniczona i te osoby zostaną porucznikami, komisarzami, i medykami oraz mechanikami. Można się zgłosić na command platoon wtedy 4 weteranów komisarz i porucznik może być.
Marines wybierają sobie takie uzbrojenie jakie im się podoba ale musi być odwzorowane.
Assasins maks 15 osób mogących się zgłaszać pojedyńczo klasy do wyboru to vindicare i zabójczyni kultu śmierci.

Orki zgłoszenia zarówno pojedyńczych osub jak i grupami, potem napiszę o nich bo to spory artykuł i musze go przygotować.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 11:57, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Co do terenu to jak na razie mam dwie możliwości
1- wynająć lasek wieś dalej, jest tam ruina gospodarstwa wtedy wyjdzie 10zł od osoby na wynajem terenu na pewno + ok 5 zł za miejsca parkingowe na 7 dni (czas trwania zabawy), muszę kupić materiały na bunkry itd. ale nie wiem ile to będzie kosztować, fakt że blisko do mnie sprawia że łatwo i szybko będę mógł to przygotować, gorzej z nawigacją (znajdź Przywidz Very Happy) i miejscowymi wandalami.

Druga możliwość to wynajem terenu od którejś z pobliskich placówek asg, ale nie wiem ile by to kosztowało
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 13:23, 03 Kwi 2013    Temat postu:

Segmentum Tempestus

System: Urano Convictus

Rok 41.412

Planeta Minos Prime (Planeta Ogród)

Zagrożenie: Ze strony Xenos

Gatunek Xenos: Orkus Negra
Nazwa pospolita: Ork
Rodzaj zagrożenia: Wielkie Łaa

Stopień Zagrożenia: Bardzo wysoki

Dane: (wszystkie dane zdobyto kosztem życia wielu zwiadowców i członków gwardii imperialnej)
Orkowie nie są jedną spójną hordą, nie mają herszta, każdą bandą dowodzi Burszuj z rodzaju tych większych. Udało się ustalić że orkowie ,,współpracują" ze sobą (to dużo powiedziane) ze względu na
chęć odzyskania starożytnych orkowych artefaktów zwanych ,, Szpantykiem Bijowym Gorka i Morka"
udało nam się ustalić że to dziwny psioniczny totem który sprawia że orkowie są nie dość że cwansi
to jeszcze lepiej współpracują ze sobą, a Burszuj który dostanie go w swe łapska, może zjednoczyć wszystkich orków w galaktyce!!! Nie możemy dopuścić by ten przeklęty artefakt dostał się w ich łapy.
Dowiedzieliśmy się że Totem został podzielony na kilka części, a są jeszcze dwa przedmioty które wzmacniają jego działanie, mowa tu o Pyncerzu Szefa, i Pazurze Rembającego. Sam totem został podzielony przez samego Roboute Guillimana, patriarchę Ultramarines. Wezwaliśmy pomoc z Cadii, lecz w odpowiedzi otrzymaliśmy odmowę. Naszą sprawą zainteresowały się zakony kosmicznych marines, wiemy ze 11 zakonów wysyła do nas po jednym kosmicznym marine. To i tak duże błogosławięstwo. Wiemy że jeden z nich pochodzi z Shadowmarines, pochodzenie pozostałych jest nie znane.
Imperatorze zmiłuj się nad nami.

Sierżant Orin Vessa

NPC to postacie odgrywane przez organizatorów i pracowników, terenu ASG wynajętego przez organizatorów.

To NPC przydzielają misje sprzedają broń i wyposarzenie za Imperialne Kredyty i Orkowe Zęby,
oraz wymieniają karty danych Imperium oraz orkowe glify na ekwipunek specjalny oraz walutę.
To NPC podliczają pkty zdobyte każdego dnia.
Część NPCów będzie działać w terenie walcząc z przeciwnikiem, jednak gdy dwie grupy przeciwnych armii spotkają się i w jednej i w drugiej jesp po NPCu to NPC ma OBOWIĄZEK zaatakować w pierwszej kolejności NPCa a nie innego gracza.

NPC dzielą się na 2 kategorie: Stacjonarni, przypisani do pewnych lokacji, i Mobilni, których można spotkać w losowych miejsach.

Oto lista NPC

Mobilni:

Imperium:
Kenji, Powiernik z Shadowmarines- To opiekun Wszystkich graczy grających Space Marines i Sisters of Battle, pod wieczór można znaleść go w bazie imperium, sprzedaje święty ekwipunek dający dostęp do akt Imperium. Po uzyskaniu wszystkich akt może awansować jednego marines na kapelana. Przydziela misje specjalne marines i Sióstr Bitwy.

Herr Flick- Oficer liniowy Death Corps Of Krieg, jest opiekunem kasyrkinów. Sprzedaje specjalny ekwipunek dla kasrkinów, oraz święty ekwipunek który daje dostęp do akt Imperim. Maksymalnie dwaj kasrkini którzy dostarczą wszystkie akta mogą od niego dostać specjalne błogosławieństwa, w postaci ciężkiego pancerza Kriegu i miecza energetycznego. Przydziela misje specjalne Kasrkinów

Wiktor Albrecht Godwell- Lord Kosmisarz opiekun Gwardii Imperialnej (nie licząc kasrkinów, skekcji broni ciężkiej, i zabójców), sprzedaje Cadiańskie Dekrety które dają dostęp do nowego sprzętu i akt Imperium.
Przydziela specjalne misje dla Liniowych Gwardzistów. Może awansować maks 2 drużyny na weteranów

Andrew Steel- Opiekun i specjalista sekcjii ciężkiego sprzętu, sprzedaje Dekrety Mechanicusu, dające dostęp do Akt Imperium. Może awansować jedną drużynę sekcji ciężkiego wsparcia na czołgistów, lub weteranów ciężkiego wsparcia (wybiera drużyna awansowana)

Orta Cassia- Zabujczyni Vindicare- opiekunka wszystkich zabójców, maksymalnie dwaj zabójcy mogą zostać awansowani po zebraniu odpowiednich akt i wykonaniu odpowiedniej ilości misji.

Orkowie:
Mek Śrubogłowy- Opiekun Wypalaczy, Pancerwałów i mekaniaków. Sprzedaje Glify Szypkości, Mekaniki oraz Dużego Trachu

Szalony Chopak Rembołapak- Opiekun Rębaczy, Burszujów oraz doradca Herszta. Sprzedaje Glify Rembaka, Waaagh oraz Gnata

Wielki Szczelec Dakadaker- Opiekun Szczelców i Kijbomberów. Sprzedaje Glify Splufy, Wielkiego Dakka oraz Buuum

Tfardy Zgryzokieł- Opiekun Tfardzieli i Orkowych Komandosów. Sprzedaje Glify Blachowe, Wielkorembowe, oraz Najskradniejsze

Stacjonarni:

Oficer Ordo Xenos/ Zbiracz Trofeów- Skupuje ciała Orków/ Ludzi

Lekarz/ Szalony Dok- Daje zadania za których wykonanie odzyskujesz urwane kończyny, stracone oczy itd

Kwatermistrz/ Mek Sprzedawacz- Sprzedaje pancerze, broń, ammunicję, żarcie itp.

Siły imperium jako całość mają za zadanie trzymać orków z dala od relikwiarzy w których schowano poszczególne części orkowego totemu, oraz z dala od swojej bazy. Trzeba pamiętać że okopanie się na pozycjach niewiele da, orków jest 3 razy tyle co sił imperium. By wyprzeć orków z planety trzeba urządzać
akcje dywersyjne, takie jak wykradanie sztandarów, likwidowanie posterunków i band oraz misje od NPC-ów. W konsekwencji, jeżeli Imperium uda się zdobyć przez 6 dni zabawy więcej pktów niż orkom (pukty liczone są pod koniec każdego dnia przez NPC-ów każdej grupy) to dnia 7 następuje ostateczna walka z orkami w postaci ataku na ich bazę.

Orkowie przez cały tydzień tłuką się z imperium usiłując dorwać się do części artefaktu, i złożyć go.
Orkowi Burszuje mogą tłuc się miedzy sobą na arenie w orkowym obozie, o władzę.
Jeżeli orkom uda się zebrać więcej pktów ( zdobywanie tak samo jak u gwardii), zdobyć artefakt albo stworzyć Herszta (albo jedno i drugie) to siódmego dnia następuje szturm na bazę imperium.

Schematy organizacyjne

IG



Komisarz+ Leitnant + 4 Weteran IG =comand squad

9 IG + IG Segernant = IG Infantry Squad

każdy pluton to 2 do 3 IG Infantry squad + 1 command squad

Tak więc zgłaszamy się po 10 osub na infantry squad lub po 6 na command squad

Wszyscy uzbrojeni w m16 (liczą się jako lasguny), mogą strzelać tylko ogniem pojedyńczym, wszelakie mauzery itp mile widziane. Parabelki i Mauzery-Pistolety liczą się jako laspistole, a wszystkie inne pistolety jako autopistole (nie ma właściwie to żadnej różnicy) weterani mają kałachy czyli hellguny


Heavy support
po 3 osoby z heavy stuberrami, missle launcherami, lub po prostu granatnikami rewolwerowymi


Kasrkini
zgłoszenia po 5 osub z kałachami lub AKSU (Liczą się jako Hellguny (czyli strzelają seriami))


Cała Imperialna Gwardia jest liczona jako Cadia, lub Death corps of Krieg (stylizacja do wyboru, byle jednolicie w skali 1 oddziału


Marines/Siostry Bitwy

Uzbrojenie do wyboru ALE MUSI być odwzorowane pod klimat, mozna wsadzić karabin do czegoś w rodzaju futerału imitującego np bolter.

Z bronią do walki wręcz będzie mniej roboty każda jest dostępna z wyjątkiem młotów energetycznych.

Zabójcy
Tu wygląd niemal dowolny vindicare muszą mieć hełm podobny do tych z wojen klonów i są uzbrojeni w pistolet i snajpę, a zabójczynie kultu śmierci mają dwa power swordy
(Zabójcy mogą brać płatne zlecenia do każdego dowódcy zarówno gracza jak i NPC)



ORKOWIE WAAAAAAAAAAAGH

Schemat
zgłoszenia po 15 osub uzbrojenie jakie sie chce byle by wyglądało niechlujnie, mile widziane samoróbki MOŻNA BRAĆ TE CHIŃSKIE GÓ...NKA DLA DZIECI obowiązkowa jakaś siekiera lub maczeta

banda co najmniej 15 osub musi zawierać 1 burszuja (najwyższy z ekipy) 4 tfardzieli lub meków (albo tych i tych (na szmaty założone mają napierśniki chroniace ich od frontu przed ostrzałem ale nie chroniące pleców) różnica jest taka że tfardziele mogą mieć 2 bronie do walki wręcz lub 1 broń do walki wręcz i tarcze, jakiegoś tam gnata też mogą mieć, zaś mekowie uzbrojeni są w jakąś wielką splufę. oraz 10 lub więcej chopaków dowolnego typu (Rębacze, Komandosi, Pancerwały, Kijbomberzy lub Wypalacze)

Rębacze- Chopaki z gnatami i rębakami
Szczelcy- Chopaki z splufami i małymi rębakami (gnaty w zapasie)
Pancerwały- Chopaki z Rakietówami i rębakami (gnaty w zapasie)
Kijbomberzy- Chopaki z Małymi rębakami, i kiepskimi gnatami ale mający duuuuuuuuuużo granatów
Wypalacze- Chopaki z małymi rębakami i kiepskimi gnatami ale mający wypalarkę
Komandosi, majom co chcom, ale muszom być w barwach maskujących bo to skradacze som Very Happy

O broni więcej w dziale broń co dopiszę puźniej, napiszcie co o tym sadzicie ale więcej osób nie tylko Zbqj Very Happy

e mail do zgłoszeń [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:24, 03 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BADYL093
Inkwizytor



Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:56, 03 Kwi 2013    Temat postu:

całkiem spoko pomysł tylko co z umundurowaniem gwardi np death korps? maska pszeciwgazowa,mundur bundeswery ja bym to tak widział....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:04, 03 Kwi 2013    Temat postu:

No coś takiego, ogólnie będą zdjęcia, a jak forum skończę projektować to tam w dziale warsztat (podzielonym na dwa poddziały manufactorum i warsztat meka) będzie wszystko co trzeba, już prawie skończyłem zbroje marina dla siebie i umundurowanie death corpsa dla kolegi więc wstawie niedługo fotki.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 20:06, 03 Kwi 2013    Temat postu:

ah mundury gwardii masz trochę wyżej link z przykładowym umundurowaniem jak se chłopaki zrobili.

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:05, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 2979
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pią 23:53, 19 Wrz 2014    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=oSdxdejhRbc

cos dla karola


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz
Mistrz Zakonu



Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 1179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sob 10:38, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Oj tak oglądał chyba wszystkie odcinki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaSoCv.1.2.
Sierżant



Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 13:28, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Blok ekipa następcy kapitana bomby, obejrzyj sobie ten

http://www.youtube.com/watch?v=CO8dOHC8J0c


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> ASG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin