|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:20, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Masz racje sam ich nie zbuduje,modele statków nigdy mi sie nie podobały
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Wto 12:00, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
ufff siła ognia potworna, tak jakby połączył 3 czołgi z katiuszą i kompanią piechoty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Wto 12:11, 29 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:50, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
siła ognia to tylko jeden z kłopotów dla napastnika,zatopienie czegoś takiego jest równie dużym problemem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Wto 14:35, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
ano...
prawdopodobnie właśnie rosyjska piechota morska będzie moją drugą armią do Bolta, i sobie złoże takiego potwora....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Śro 14:53, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mozdzierze
ażdy moździerz strzela tylko indirectem, czyli na 6+ zawsze. Jeśli w kolejnej rundzie ani moździerz, ani cel nie poruszył się, to strzelasz na 5+, w kolejnej, jeśli te warunki zostały spełnione, to na 4+ itd. Jeśli w którymkolwiek momencie trafisz, to od tamtej pory, jeśli ani Ty ani cel się nie poruszyli, to każdy kolejny strzał trafia na 2+
Żeby strzelić moździerz, lub jego spotter muszą widzieć cel.
Kulasz na trafienie, olewając wszystkie modyfikatory, za cover, odległość, itd. zawsze według tego, co na początku napisałem.
Po trafieniu zadajesz k6 trafień i za każde z osobna kulasz za zranienie pamiętając, że średni moździerz ma +2 pen
Jako średni moździerz zadajesz D2 piny (według tabelki na str. 215 podręcznika głównego).
Jak widać po tym, co napisałem na początku, to moździerze są fajne do gnębienia wszelkiego rodzaju dział, karabinów maszynowych i wszystkiego, co nie może się poruszyć, lub po ruchu nie strzeli, bo obsługa takiego działa co rundę się poci zastanawiając się, czy strzelać, czy się poruszyć, bo może tym razem moździerz się wstrzela, a zazwyczaj to już koniec takiej armaty, bo co rundę będzie obrywać na 2+ kolejne trafienia i piny. Dlatego też jeśli strzelałeś w jakiś oddział, który już się poruszył, czasem warto poświęcić pierwszą kostkę (jeśli będzie Twoja) w następnej rundzie na powtórzenie strzału, bo już trafiasz lepiej (oczywiście, jeśli nie jest Ci owa kostka akurat potrzebna do czegoś bardziej spektakularnego:P).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 15:14, 14 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Śro 15:15, 14 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Haubice
haubice mają opcje strzelania indirectem, czyli na takich samych zasadach jak moździerz, ale mogą też normalnie (na 3+ z modyfikatorami). To samo tyczy się też haubic zamontowanych na czołgach, czyli jak masz strzelać w hard cover, na dalekim zasięgu i jeszcze po ruchu, to opłaca się strzelać indirectem, bo na 6+, a nie na 7+, a dodatkowo w następnej turze już na 5+, jeśli się nie ruszycie. Natomiast, jak ktoś Ci podejdzie pod haubicę na otwartym terenie, to walisz bezpośrednio w cel na 3+.
Poza tym oczywiście, jak napisałeś jest różnica w ilości trafień i pinów według tabelek z podręcznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Śro 10:37, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
portal do tworzenia armii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Śro 14:49, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
zassałem taką mapę do flame of war
[link widoczny dla zalogowanych]
można by wydzielić kilka pól dla brytoli, i pograć sobie kampanię
dzieciaki pozamawiały modele
jeden amerykańców drugi niemców, trzeci myśli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 17:19, 28 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
suchy mógłby mieć te same pola co ja,w ten sposób stawialibysmy czoła żelaznemu uściskowi wehrmahtu w dwóch(tak jak to w założeniu alianckim byc powinno)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Czw 10:30, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
wolałbym zostać przy jednej mapie i ew wydzielać pola dla kolejnych graczy, jest ich sporo a nas i tak pewnie bedzie max 6 po 3 na stronę, poszukam gdzies zasad to org kampani z flames ow war, zobaczymy co sie da zaadoptować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Czw 10:40, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
rarytas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 1:30, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 15:46, 05 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbqj
Inkwizytor
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Fenris
|
Wysłany: Czw 20:41, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Ta druga jest spoko tylko trzeba by nad tym sporo popracowac
Ta moja daje efekt natychmiast
Jak ja bym to widzial:
- kazda prowincja daje dochod od k6 do np 3k6 za duze miasto
- co runde rzucamy kostkami i jakas suma zaopatrzenia nam wychodzi, mnozymy np x10 i tyle pkt posiłkow mozemy wystawic
- po bitwie kazdy "zniszczony" odzial rzuca na prosta tabelke typu
1 szyscy martwi
2-3 przezylo 30%
4-5 przezylo 60%
6 wszyscy zyja
Za pkt mozna "uzupelnic" oddzial, dokupic mu transport itp
- oddzialy stacjonuja w prowincjach,
- na piechote oddzial moze przejsc jedno pole
- w pojazdach dwa pola
- jak jest pociag albo rzeka to 3 pola
- posilki pojawiaja sie w miastach
- kazdy w turze moze wykonac np jeden max dwa ataki, ktore wysyla do mistrza gry
Np. Atakuje z pola nr 12 na pole nr 34 przy pomocy, i tu lista jednostek,
Mg zbiera rozkazy i okreslonego dnia np co czwartek oglasza kto kogo zatakowal i gdzie, ale juz nie mowi czym zaatakowal
Gracze umawiaja sie na bitwy np u mnie w szkole obronca (ma tyle wojska ile w prowincji i ew z sasiednich pol moze sciagac posilki) i atakujacy. Graja bitwe, jak obronca przegral traci prowincje, jak wygral atakujacy musi sie wycofac, wyniki dostaje mg, i nanosi poprawki na mape strtegiczna,
Koniec tury
Itd itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 21:36, 06 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
super pomysł startujemy z nim od najbliższego wtorku?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|