Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2 edycja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FIGURKI / Bolt Action
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 18:53, 10 Kwi 2016    Temat postu: 2 edycja

prawdopodobne nowe zasady

Moździerze
Lekki - D3 hity, 1pin, +1 do przebicia
Średni - Dd6 hitów i D2 piny, +2 do przebicia
Ciężki - 2D6 hitów (wybiera się wyższy wynik), D2 piny, +3 do przebicia

Niedoświadczony - niedoświadczona załoga, nie może trafiać lepiej niż na 4+
Doświadczony - doświadczona załoga, nie może trafiać lepiej niż na 3+
Weterański - weterańska załoga, nie może trafiać lepiej niż na 2+

Działa przeciwpancerne* - zarówno na czołgu, jak i jako samodzielne działo
Działa samodzielne są osobnym slotem artylerii (czyli mozna wziąć i haubice i działo p.panc)
Lekkie - standardowe zasady
Średnie - standardowo lub jak lekki moździerz (zasięg 12"-60")
Ciężkie - standardowo lub jak średni moździerz (zasięg 18"-72")
Super ciężkie - standardowo lub jak ciężki moździerz (zasięg 24"- 84")

Haubice
Lekka - D6 hitów, 1 pin, +1 do przebicia
Średnia - 2D6 hitów (wybiera się wyższy wynik), D2 piny, +3 do przebicia
Ciężka - 2D6 hitów, D3 piny, +4 do przebicia

Light Machine Gun
Każdy oddział piechoty, który ma możliwość wzięcia LMG, może go wykupić za 20pkt. LMG można też otrzymać za darmo (o ile oddział ma taką opcję wyposażenia - jeden model zmienia wówczas karabin na LMG) jeżeli:
- ma maksymalną dopuszczalną liczbę modeli w oddziale
- lub ma co najmniej 10 modeli w oddziale

Medium Machine Gun (MMG)
- jeśli jest to team piechoty, wówczas ma 6 strzałów (więcej załogi do obsługi broni)
- jeśli jest na pojeździe, wówczas ma 4 strzały

Heavy Machine Gun (HMG)
- jeśli jest to team piechoty, wówczas ma 5 strzałów (więcej załogi do obsługi broni)
- jeśli jest na pojeździe, wówczas ma 3 strzały
- + 1 do przebicia (broń ciężka)

Flamethrower
- na piechocie ma zasięg 6", na pojazdach ma zasięg 12"
- przeciwko piechocie zadaje D6 hitów (+2 do przebicia), D3+1 pinów
- przeciw soft skinom i open topom zadaje D6 hitów (+2 do przebicia), D3 pinów
- przeciwko pojazdom opancerzonym zamkniętym zadaje D6 hitów (+2 do przebicia), D2 piny
- nie ma testu za sam fakt podpalenia, jest ewentualny test za utratę połowy oddziału

Recce
Może wykonać dodatkowy ruch (Run) przed bitwą (zasady analogiczne do Rangers Lead the Way!), bo w końcu jest to oddział zwiadowczy . Pojazdy z Recce wykrywają ukryte oddziały, jak w standardowych zasadach.

Kawaleria
Zamiast zasady Escape ma zasadę Recce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FIGURKI / Bolt Action Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin