Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zasady dodatkowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Dzikie Pola
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 15:15, 25 Lis 2018    Temat postu: Zasady dodatkowe

Wieś lokacyjna

wieś to chłopi, brudni, leniwi, wiecznie pijane nieroby, trzeba wiele szlacheckiego czasu i zachodu żeby zmusić tą leniwą bandę do pracy, albo długi bat. Dla potrzeb naszej zabawy wieś to 20 chłopów z rodzinami, wykupując odpowiedni merit gracz może posiadać 5, 10 albo nawet i 15 chłopskich rodzin, czyli 1/4, 1/2 albo nawet 3/4 wsi. Bardzo często porywano chłopów i osadzano ich na swojej ziemi, to samo było z jeńcami wojennymi, jak byli strasznie źle traktowani to uciekali, stąd wzięli się międzyinnymi Kozacy.

dochód

każda rodzina to 10 złotych polskich rocznie
nie ma zasadniczo ograniczeń w wielkości wsi, jak dojdzie do 300 mieszkańców można zmieniać w miasto

unowocześnienia (każde kosztuje roczny dochód i podnosi o 2 zaludnienie, to specjaliści sprowadzeni do obsługi)
Młyn +10% całkowitego dochodu wsi
Karczma +10% całkowitego dochodu wsi
Browar +10% całkowitego dochodu wsi
Stadnina +10% całkowitego dochodu wsi
Tartak +10% całkowitego dochodu wsi
Barcie +10% dochodu całkowitego wsi
Smolarnia +10% dochodu całkowitego wsi
Garbarnia +10% dochodu całkowitego wsi
Folgi +10% dochodu całkowitego wsi
Kowal +10% dochodu całkowitego wsi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 16:51, 10 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 16:20, 10 Sty 2019    Temat postu:

Doświadczenie

po sesji gracz otrzymuje:
exp uznaniowo od MG , młodzi gracze x2, dorośli x1, starzy x 1/2
punkty Cechy: młodzi 2 pkt, dorośli 1 pkt, starzy 1/2 pkt

wydawanie exp:
nowy poziom x10 np mam łowiectwo na 3 , czyli 40 exp i mam łowiectwo na 4

wydawanie Cech
nowy poziom x 1 np krzepę mam na 4 , czyli 5 pkt cech i mam krzepę na 5

za punkty cech można wykupywać zalety tyle ile kosztuje zaleta tyle pkt cech, i musi to mieć logiczne wytłumaczenie fabularne , np gracz deklaruje że chciałbym wydać 5 pkt na 1/4 wsi , wiec muszę mieć szanse dać mu to np wygrać w karty


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 16:53, 10 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 17:21, 10 Sty 2019    Temat postu:

rany itp
tyle ran ile mamy krzepy czyli
6 krzepy to 6 kratek na rany

pancerz
lekki (czyli ubrania skóry) zdejmuje ranę na 20% (czyli 1 i 2 na k10)
średni (czyli kolczugi) zdejmuje ranę na 40% (czyli 1-4 na k10)
ciężki (czyli napierśnik) zdejmuje ranę na 60% (czyli 16 na k10)
husarski zdejmuje ranę na 80% (czyli 1-8 na k10)

aktywnie używana tarcza czyli kałkan podnosi o +1 pancerz czyli lekki z kałkanem zdejmuje ranę na 1-3 na k10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 21:31, 10 Sty 2019    Temat postu:

Służba

Jak każdy możny pan możesz mieć sługę lub kilku, jak ich zdobyć?

- mam swoją wieś biorę chłopa na sługę (mniejszy dochód w najbliższym roku) lub jego syna lub córkę (mg przygotowuje kartę chama i ten zaczyna godnie służyć swemu Panu
- najmuję człeka wolnego na sługę swego, tu już spora dowolność od zbrojnych szlacheckich po kozaków tatarów czy chłopów, opłaty miesięczne, (Kosterski z ost przygody wziął około 20 zł polskich plus 5 na wikt +8 za 4 pachołków za miesiąc służby)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Dzikie Pola Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin