Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stalker

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FIGURKI
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3248
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 23:32, 03 Lut 2015    Temat postu: Stalker

gdzieś tu obczailiśmy sklepy z figurkami do stalkera, ja bym przytulił 5 sztuk, chudy i badyl to samo, każdy pomaluje 1-2 ludki do RPG, chudy pewnie nawet wszystkie co by mieć NPCów. A ja sobie pomyślałem żeby zrobić prostego skirmiszowego bitewniaka.

i mam kilka pomysłów

statystyki

tu mam dwie wersje

1. wersja "warhammerowa" dużo statystyk każdej "figurki" ,dużo możliwości "rozwoju" figurki w ramach "gangu"
poruszanie
walka wręcz
strzelanie
inicjatywa
wytrzymałość
siła
punkty życia
przywództwo

do tego ze 30 "umiejętności" specjalnych typu skok, zeskok, wspinaczka, snajper, itp

i po każdej potyczce gracz zdobywa expy na każdy model

za trafienie wroga
za zabicie w walce wręcz
jakaś ilość bazowa dla wszystkich
za walkę z silniejszymi
za wykonanie zadania w trakcie walki np. rozbrojenie anomalii

i przykładowo za 10 exp postać może sobie coś rozwinąć np wytrzymałość z startowego 3 na 4 a potem na 5 (co by było maxymalnym poziomem i tak podobnie z resztą statystyk, za 10 exp może sobie wykupić dodatkową umiejętność



2. wersja "nowoczesna"
brak statystyk oprócz przywództwa gdzie lider bandy (stalker weteran) ma 9, normalny stalker 8, a nowicjusz 7, lub zmienny modyfikator np 2+ ilość modeli na nogach w danej chwili w bandzie (sprawdzane rzutem 2k6)
trafiasz wroga na 3+ na k6
jak się ruszałeś przed strzałem karny modyfikator -1
za daleki zasięg -1
za lekką osłonę -1
ca ciężką osłonę -2
(modyfikatory kumulatywne)

a po trafieniu ranisz
z ciężkiego karabinu kaliber 12.7 na 2+
z AK-47 na 3+
z pistoletu na 4+
bronią białą na 4+
gołymi pięściami na 5+
strzelba wartość zmienna zależna od pocisków

nadal mogą być umiejętności dodatkowe tak jak w wersji warammerowej

zdobywanie expów podobne, tylko pytanie na co te expy miały by być wydane?
wykup umiejętności ok ale co dalej, wydaje mi się że zdobywanie możliwości rozwoju jest najbardziej inspirujące


rozgrywka

tu bym widział model nowoczesny

gracz A ma 7 modeli więc 7 kostek k6 np czerwonych
gracz B ma 5 modeli czyli 5 kostek k6 np niebieskich

pierwsza runda

wsypujemy 12 kości do worka (7+5) i losujemy jedną kość (statystycznie czerwony ma większą szanse)

wylosowano np niebieską kość
gracz B aktywuje jeden swój model wydając mu jeden z 6 rozkazów (są do tego specjalne kości w różnych kolorach które z odpowiednim rozkazem stawia się przy wybranym modelu, mogą służyć też do losowania z worka) po pierwszej rundzie jak wylosujemy wszystkie kości mamy runde drugą, do wora trafia tyle kości ile modeli stoi na nogach itd.

[link widoczny dla zalogowanych]

strzelaj (pełna pula kości za strzelanie)
rusz się i strzelaj (-1 do trafienia za ruch)
biegnij (podwójny ruch)
padnij (dodatkowy bonus ukrycia)
zbieraj siły (leczenie ran, ale też zdejmowanie markerów morale)
zasadzka (czekaj na wroga)

morale czyli przywództwo

weteran 9
stalker 8
nowicjusz 7

za ostrzelanie, obrzucenie granatami,bliska śmierć kumpla, smierć lidera itp. 1 marker
każdy marker na modelu obniża mu przywództwo o 1, i każdy następny rozkaz testujemy

przykład

Gruby Mongoł (Ld 8 ) został ostrzelany przez 3 żołnierzy kordonu, wszyscy go trafili, ale Grubego tak łatwo się nie da zranić, mimo to ma 3 markery czyli aktualny Ld 5, przypada jego kolej na wykonanie akcji, po pierwsze Gruby musi przetestować czy rozkaz biegnij (bo taki np dostał) wykona , rzut 2k6 i należy się zmieścić w 5, jak się udało Gruby gna przez pole bitwy jakby go stado snorków goniło po stepie, jak nie zda to siedzi w swoim okopie i mamrocze coś pod nosem, traci wszystkie akcje do końca rundy

mógłby dostać rozkaz zbieraj siły i wtedy testuje swoje aktualne morale czyli 5 i jak zda to zdejmuje wszystkie markery ,ale robi to przez całą rundę, w nowej może robić co chce mając swoje morale bazowe czyli 8 , jeśli nie ma na sobie żadnych markerów to wykonuje rozkaz tak po prostu



do obu opcji należało by wycenić ile kosztuje model pkt np stalker weteran 30 pkt plus 40 za Ak47, plus 10 za granat, 5 za nóż i 10 za apteczkę
razem ileś tam i tyle weteran jest wart, suma wszystkich modeli to suma "gangu"

to takie moje przemyślenia

rozwijać pomysł?
jestem głupi i mam snorki w dupie?
mam iść spać?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Wto 23:37, 03 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:10, 04 Lut 2015    Temat postu:

całkiem fajny pomysł więc sugerował bym opcje: rozwijać pomysł choć opcja numer 2 jestem głupi i mam snorki w dupie też jest nie najgorsza Very Happy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 23:59, 04 Lut 2015    Temat postu:

Zych już zrobił i działa. Testowałem i robiłem to z nim. Wyślę Ci zasady na maila Smile

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 0:00, 05 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 2:03, 09 Lut 2015    Temat postu:

Robimy tą zrzutę na figurki do stalkera?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> FIGURKI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin