Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kraina Cienia Kalendarium

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Pathfinder / Kraina Cienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 23:11, 11 Lis 2017    Temat postu: Kraina Cienia Kalendarium

Sesja 1

Występują:
Figon Gnom Bard 1 level 505 exp
Irma Human Fighter 1 level 505 exp

Dzień 1
- bohaterowie spędzają wolny czas w karczmie Rozdeptana Meduza w miasteczku Rybie Kichy, tam kapitan Kirk z kutra Flądra proponuje im prace, jest w posiadaniu mapy skarbu i proponuje połowę łupu.

Dzień 2
następnego dnia bohaterowie stawiają sie na kutrze, Kirk płynię na wyspę i wysadza bohaterów na brzegu, ścieżka prowadzi w głąb lądu
Bohaterowie wpadają w zasadzkę goblinów, 3 ginie marnie, 3 ucieka...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:45, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 0:48, 06 Mar 2018    Temat postu:

sesja 2

Występują:
Figon Gnom Bard 1 lev 857 exp
Irma Human Fighter 1 lev 707 exp
Goratrimion Wizard Elf 1 lev 302 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp

Dzień 2
- w obozowisku goblinów wojownik z bardem znajduja zwiazanych druida i maga, szybkie nawiazanie współpracy i czas ruszać na gobliny, droga prowadzi do "posterunku" nad mostem przy kanionie
- bard prowokuje gobliny i 6 z nich rusza do ataku, po krwawej walce gobliny padają, driud prawie też...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:46, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 0:18, 17 Mar 2018    Temat postu:

sesja 3

Występują:
Girberard Barbarian Half Orc 3 lev 2932 exp
Irma Human Fighter 3 lev 2982 exp
Goratrimion Wizard Elf 3 lev 2777 exp
Lavelin Human Cleric 2 lev 2275 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp


dzień 1/2
- mag straszy gobliny iluzyjnym smokiem, jeden hobgoblin szarżuje na barparzyńce, krótka walka, hobgoblin umiera, za murem jest wejscie do kopalni, na pierwszym poziomie grupa zaczyna zwiedzanie, zapadnia prawie zabiła barbarzyńce, w następnej sali dwa Ogry gotują zupę, pierwszy ginie Ogr zadżgany prze Irme, drugi umiera z zatopionym w dupie długą czarną lagą...

Dzień 3

- następny korytarz zagrodzony jest pajeczą siecią, horda pająków a na końcu królowa, przylepiony do ściany barbarzyńca, mag na jednym hapeku, w leżu magiczny miecz mrozu...

Frost Long Sword +1
+1dk6 frost


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:46, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 0:38, 25 Mar 2018    Temat postu:

sesja 4

Występują:

Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Irma Human Fighter 3 lev 3982 exp
Girberard Barbarian Half Orc 3 lev 3932 exp
Ashur Rouge Elf 3 lev 4000 exp
Goratrimion Wizard Elf 3 lev 2777 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp


Dzień 4

- grupa odpoczywa, mag zapada w letarg sniąc o wielkiej czarnej ladze, a reszta rusza eksplorowac dalej, na końcu trzeciego korytarza jest sala z posągami i grobowcem, Irma znajduje tajemnicze drzwi a barbarzyńca tajemnicża dżwignie której natychmiast uzywa, tajemnicze drzwi sie otwieraja i wypada z nich wielki minotaur Goro, walka jest krótka a przegrana sromotna...
- drużyna ucieka aż do kolejnego korytarza na kóncu którego są drzwi do .... karczmy w innym planie a dokładnie w Miramarze

dzień 5

- odpoczynek w karczmie , zakupy, handel wymienny, dozbrojenie
- ekspolracja kolejnej odnogi labiryntu a tam miasto orków wraz z całą kolonią grzybów, pleśni i małych snotlingów
- drugie podejście do Goro, tym razem wytrzymali trzy rundy i kolejna wielka ucieczka, Goro jest nie pokonany

dzień 6

- kolejne lizanie ran w Miramarze, kolejne zakupy
- podejście do Goro nr 3, tym razem jest z nim jego Pani wiedżma Anirih, i proponuje druzynie prace, na początek likwidacja jednego z wrogów wiedżmyw Miramarze, druzyna się zastanawia...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:48, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 21:39, 29 Mar 2018    Temat postu:

sesja 5

Występują:
Girberard Barbarian Half Orc 3 lev 6107 exp
Ashur Rouge Elf 3 lev 6025 exp
Irma Human Fighter 3 lev 5857 exp
Goratrimion Wizard Elf 3 lev 4702 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp

dzień 7
- spotkanie z Ericem w karczmie - zlecenie na Anihri za 6 tys, zadatek to różdżka lecząca, do druzyny dołączył Ashur elfi złodziejaszek
- wyruszamy do podziemi, pierwsze wyzwanie to zombiasy, jeden z nich rani barbarzyńce, w jaskini odpoczywamy

dzień 8
- mały labirynt z sarkofagiem i zmakowitą zawartością czyli mumią, niestety dość łatwopalną...póżniej kilka celi biblioteka, ktoś tu był mocno zafascynowany magia nekromantyczną, strażnik więzienny miał magiczny miecz, dziwne

dzień 9-10
- przekopujemy wyjście na świat


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:49, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 22:04, 07 Kwi 2018    Temat postu:

sesja 6

Występują:

Ashur Rouge Elf 4 lev 9425 exp
Irma Human Fighter 4 lev 9182 exp
Girberard Barbarian Half Orc 4 lev 9075 exp
Goratrimion Wizard Elf 3 lev 4702 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Davor Druid Half Orc 1 lev 202 exp

Dzień 11
- docieramy do drugiego miasta Ferrunu Abbys, tam pomagamy najemnikowi Reven w walce z Serafinem, ten wdzieczny za pomoc leczy w świątyni rannego Girberarda i zdejmuje z niego klątwę
- odpoczywamy i robimy zakupy

Dzień 12
- ruszamy szukac gnomiej wiedżmy która podobno uciekła z wielkiej wieży na południu
- w lesie trudna walka z Shadowami, póżniej eksploracja świątyni upadłego boga słońca, kolejne shadowy a na końcu wielki pająk, wiele łupów i zdobyczy

Dzień 13
- przed wejsciem czeka na nas gnomka którą z nienacka atakuje wielki Shadow, śmiertelnie ranną wiedżme udaje się odratować
- czas ruszać do wieży


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:49, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 22:35, 17 Kwi 2018    Temat postu:

sesja 7

Występują:

Ashur Rouge Elf 4 lev 14500 exp
Irma Fighter Human 4 lev 13657 exp
Loretta Cleric Human 4 lev 9475 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Girberard Barbarian Half Orc 4 lev 9075 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Davor "Pentko" Druid Half Orc 1 lev 202 exp

Dzień 13
- z krzaków wyłazi kapłanka Loretta i dołącza do druzyny, ma dziwne dobre podejście do ludzi, chce wszystkim pomagać, to juz nie długo przyniesie nam kłopoty, wracamy do miasta, cienie się gromadza, mgła oraz deszcz

Dzień 14
- mag kupuje magiczny kostur, Fallus Maximus Negros oczywiscie czarny, oczywiście magiczny
- wątek romantyczny Black Rod of Ogr Sleyer 666 plus Speedy Ashur end Czarująca Irma spędzają upojną noc w kąpieli... prawdopodobnie dlatego zastrzęsło sie niebo, spadło wielkie drzewo z cienia ,a z niego kokony Shadow... wszystko to posypane gromami z nieba, pod wodzą Ravena walczymy z cieniami najpierw na powierzchni ,a potem w kanałach, Loretta wlecze za sobą wszystkie sieroty i całą bandę cywilów, Olafka uchroniona od śmierci w świątyni

Dzień 15
- narada kapłanów, druzyny i magów ustala że w stolicy jest tajemniczy "Mr E" który może pomóc, że koniunkcja trzech planów styka się w tym świecie i może to być mocno niekorzystne dla wszystkich
- złodziej gdzieś polazł, nie było go pół dnia , wrócił nader zadowolony, na szyji nowy ametystowy wisior, magiczny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:50, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 0:07, 26 Kwi 2018    Temat postu:

sesja 8

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 5 lev 18300 exp
Irma Fighter Human 5 lev 17657 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 4 lev 13075 exp
Loretta Cleric Human 4 lev 9475 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Davor "Pentko" Druid Half Orc 1 lev 202 exp

Dzień 16
- Irma jest w ciąży 1 trymestr, 1 tydzień, 1 dzień
- teleport do stolicy Athkatla, krótka wizyta w łażni i kierunek "Sklep Magiczny Elwenezara", spotkanie z mistrzem, negocjacje propozycja odnalerzieniałodzieje ienia nawiązują kontakt z Ashurem, kłopoty Girbelarda pod świątynia Helma
- żebrak prowadzi nas do mrocznej świątyni, spotkanie z strażnikiem, nowe informacje o wojnie bogów

Dzień 17-21
- Irma jest w ciąży 1 trymestr, 1 tydzień, 2-6 dzień
- Ashur wytargował pierścień niewidzialności od maga
- teleport do Przystani Aribel w królestwie Anauroch u podnóża Szczytów Scimitars
- naszym przewodnikiem zostaje łowca Kramels
- po 5 dniach docieramy do ruin miasta
- ratujemy młodą dziewczynę Beduinów
- Girberald postanawia ulżyć Czarnej Ladze i robi mu dobrze "ręką" na oczach Irmy, co sie raz zobaczy to już się nie odzobaczy...
- eksplorujemy ruiny grobowca, trudny rebus na drzwiach ale wspólnie z Irmą otwieramy, magiczna buława +2 "Pyton", magiczny pierścień czarów 1 levelu, sporo złota i świecidełek oraz buława wskrzeszania
- młoda dziewczyna zmienia się w obślizgłego stwora który prawie zabija "Gilla" wreszcie gadzina pada, Irma i Ashur "pingają level" z gadziny wypada magiczne pudełko "Statek"
- wracamy do wozu, ratujemy rannego Kramela...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:50, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3205
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 22:51, 01 Lip 2018    Temat postu:

sesja 9

Występują:

Ashur Dunga Rouge Elf 6 lev 25400 exp
Girberard "Gill" Barbarian Half Orc 5 lev 18075 exp
Irma Fighter Human 5 lev 17657 exp
Loretta Cleric Human 4 lev 9475 exp
Goratrimion Wizard Elf 4 lev 9177 exp
Lavelin Human Cleric 3 lev 4075 exp
Davor "Pentko" Druid Half Orc 1 lev 202 exp

Dzień 22-23
- Irma jest w ciąży 1 trymestr, 2 tydzień, 1 dzień
- łowca Kramels prowadzi nas do następnej świątyni, tam ekspolorujemy kilka pomieszczeń, jakieś drobne zwoje i księgi, kilku małych przeciwników, jednego z nich bronią niebieskie ogniki, Ashur ucieka Gilbertem, za wielkimi drzwiami jest mozaika na podłodze i roi sie od pułapek, Ashur przeskakuje na drugą stronę, Gilbert już nie... zabija go Licz
- wracamy teleportem do maga, wskrzeszenie, handel, wymiana zwojów na przysługi, powrót do labiryntu
- rozwalamy ogniki wzmocnieni zwojami odporności na elektryczność, w następnym pomieszczeniu jest skarbiec, 60 tys golda... Ashur musiał to łopatą wsypywać do worka, kupiliśmy na szybko od maga Bag of Holding IV, teraz zmieści się wszystko...
- przebrneliśmy przez mozaikę pułapek... przed nami lochy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 21:51, 02 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Pathfinder / Kraina Cienia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin