Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wilkołak Wataha Mamuta spamowanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Wilkołak
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 18:34, 06 Paź 2014    Temat postu:

Można dokupić zaklęcia za punkty totemu.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:25, 06 Paź 2014    Temat postu:

Tak ale według jednej książki powinien mieć 3 (w sumie to takie podstawowe), albo w drugim gdzie jest opisany tylko jak jest przywołany do fizycznego świata mamy "no data found"
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 20:35, 06 Paź 2014    Temat postu:

suchy zbqj mówił coś o jakimś podręczniku poświęconym w całości totemom i caerną czy ty go masz w jakiejkolwiek wersji?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pon 20:40, 06 Paź 2014    Temat postu:

bardzo słusznie

z pkt postaci uzbieraliście 17
serce na dłoni 4
łapa 1
Fetysz Fianny 4
plus rangi watachy 12

razem 38

wydaliście:
totem 7
komunikacja 4
totem porusza się z wami 2
moc (20) 2

razem 15

zostaje 23

na najbliższej sesji jeśli ich nie wydacie przepadną...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 22:22, 06 Paź 2014    Temat postu:

podręcznik do caernów jest tylko no ciągiem pokazanych przykładowych caernów i tyle. Samego podręcznika o totemach nie ma. są porozrzucane tu to tam informacje o nich podobnie jak statystyki duchów.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Wto 9:38, 07 Paź 2014    Temat postu:

no rozumiem, jest tabelka w podstawce i na niej się oprzeć, możecie coś wymyślać samemu , ja to wycenię, pkt macie sporo wiec można poszaleć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 13:56, 07 Paź 2014    Temat postu:

Ok ja mu bym dodał na pewno mocy i to tak co najmniej za 3 -4 pkt.

no i ze 3 ew 4 czary. Konkretnie to : Wyczucie airtów, zbroja, odtworzenie i ew materializacja.

Wyczucie airtów pozwala duchowi bez trudności podróżować po umbrze (totemie pomóż zgubiłem się ! możesz mnie podprowadzić ?!)
Zbroja jest must have bo to jedyna możliwość dla ducha żeby mógł wyparowywać obrażenia
odtworzenie - kolejny must have - w zasadzie oznacza dla naszego ducha nieśmiertelność bo dzięki temu jakby jakimś zrządzeniem losu nasz duch dostał wciry (co by to kurna musiało być ?!) może zwiać i się odtworzyć w innym miejscu umbry
materializacja- Właśnie tu pytanie. - czy jak już mu damy materializację to będziemy go mogli przywołać częściej jak w zasadach totemu ? Tutaj pewnie na innych zasadach bo już za cechy pewnie by musiał mocą płacić według zasad ale jednak ... (jeśli tak to trzeba mu koniecznie dać jeszcze więcej mocy )

Możliwość odnalezienia nas przez totem też jest dobra - dzięki temu moglibyśmy uniknąć takich nieprzyjemności jak kiedy badyl nam się zgubił.

Tak samo dobrze by było jakby z nami mógł gadać. - no chyba że każdy z was sobie gifta mowa duchów wykupi.

Jeśli dobrze liczę to by już poszło z 14 pkt

Totema boją się agenci żmija - 5 i jest szanowany przez inne duchy - 2

razem 21

Zostały dwa pkt

Można mu jakieś zaklęcie wykupić (leczenie by było ok), zwiększyć mu moc, albo coś co sami ew wymyślimy.

W kwestii wymyślania czegoś własnego.

Wpadło mi do głowy coś w stylu - duchy innych stworzeń które już wymarły (np. tygrysek szablozęby, czy nosorożec włochaty) miałyby do nas przychylniejsze nastawienie przez wzgląd na naszą bliską znajomość z mamutem. Brzmi sensownie ?

_____________________________

GĄSZCZ !

Jesteś galiardem do licha!

Pamiętasz niewątpliwie jak na obozie żeśmy siedzieli i klecili opowieść o naszej wielkiej wyprawie. No więc za każdym razem jak nam wyskoczy nad głowami wielki napis "MISJA WYPEŁNIONA!" masz świetną okazję zeby znowu się popisać swoim wybitnym kunsztem.
Weź kurna skrobnij coś ładnego o tym jak pomogliśmy sebie w wejściu na 3 rangę. Myślę że Zbqj ci to wynagrodzi pedeksem albo dwoma jak się ładnie postarasz.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 13:57, 07 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 16:34, 07 Paź 2014    Temat postu:

No mysle ze o tych zwierzętach jest spoko
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:36, 07 Paź 2014    Temat postu:

Wydaje mi się że było coś takiego że raz na przygodę jeden z nas może na jedną scenę dodać sobie 3 kostki siły woli/szału/gnozy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 21:10, 07 Paź 2014    Temat postu:

Myślałem też o czymś w rodzaju odporności na temperaturę (mamuty żyły w epoce lodowcowej więc temperatura niebyła im straszna)
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 22:08, 07 Paź 2014    Temat postu:

Nam też nie jest. Nie jesteśmy bezwłosymi małpami i w dziczy sobie poradzimy. Ciepłe mrozoodporne futra każdy z nas ma wbudowane. Mniej lub bardziej ale jednak damy radę.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:40, 20 Paź 2014    Temat postu:

Kiedy gramy??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pon 12:14, 20 Paź 2014    Temat postu:

sobota albo niedziela u mnie w domu
godz 14.00


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 11:12, 23 Paź 2014    Temat postu:

Sesja wniedziele od 14 umnie wdomu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 15:31, 23 Paź 2014    Temat postu:

W sobotę nie dałoby rady?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / Wilkołak Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 7 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin