Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kalendarium
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / D&D / D&D 5ed Curse of Strahd
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suchy
Szeregowy



Dołączył: 03 Kwi 2020
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:24, 05 Lut 2021    Temat postu:

Przez następne 5 dni:

Szlodar i Yevgeni wrócili razem z karawaną z Barovii.
Ceny żywności w mieście znacznie spadły i wielu mieszkańców pierwszy raz od dawna mogła sobie pozwolić na najedzenie się do syta.
Obaj myśliwi po drodze wstąpili do wieży nekromanty i oszabrowali ją z resztek szpeju jaki po sobie pozostawił w tym pozostałych w niej ksiąg i sprzętu z laboratorium. Wszystko trafiło do pokoju w karczmie zajmowanego przez Ireenę.
Przywieźli też wóz który od razu odstawili do miejscowego kołodzieja celem naprawy go oraz wprowadzenia do niego wcześniej wspomnianych modyfikacji.
3 dni później wóz był już gotowy do odbioru.

Zamówione u krawca z „Rozkoszy Sukienniczych” ubrania i broń zostały dostarczone do karczmy Błękitna Woda.

Ojciec Lucjan skutecznie odczynił urok jaki wiedźmy z młyna rzuciły na przetrzymywane w nim dzieci i zdołał przywrócić im ludzką postać.
Niestety piekło przez, które przeszły zostawiło na ich umysłach przerażające blizny.
Gertruda milczy i kontakt z nią jest mocno utrudniony, ale rokuje, że po dłuższej pracy nad nią może uda się przywrócić jej umysł do jako takiej normalności. Niestety nie da się tego powiedzieć o dwóch chłopcach, którzy tkwią w totalnej katatonii i praktycznie nie ma z nimi żadnego kontaktu.
Następnego dnia do grupy przybył jeden z akolitów z kościoła i wręczył im dwa zwoje z czarami: większe przywrócenie oraz zdjęcie klątwy – to powinno pomóc zdjąć klątwę z sir Colvina.

Zniknięcie kapitana Izeka oraz plutonu straży miejsciej póki co jest trzymane w tajemnicy, jednak po mieście zaczynają już krążyć rozmaite plotki. Większość z nich zakłada raczej, że spotkało ich coś złego. Niewątpliwie agenci lady Watcher starają się jak najwięcej mącić. W straży miejskiej zaczynają być widoczne początki rozprężenia dyscypliny. Patrole robią się mniej regularne i mniej liczebne.

Plotki krążą, że jeden z wieśniaków próbował na wozie z sianem przemycić do miasta zapas broni. Wszystko zostało skonfiskowane, a sam wieśniak trafił do lochu.

Z willi barona od strony pokoju jego syna nocą dochodziły dziwne dźwięki i blask w dziwnych kolorach.

Henryk Grabarz przypomniał sobie, że jakiś czas wcześniej jakiś chłopiec z sierocińca przyniósł do niego woskową formę klucza na podstawie, którego zrobił jego kopię. Nie potrafi sobie przypomnieć który dokładnie był to dzieciak, ani dlaczego to zrobił i co się potem stało z tym kluczem.

Grajek Rictavio opuścił miasto w swoim cyrkowym wozie przez zachodnią bramę i nie widziano go w nim od kilku dni. Dla straży wyglądało to cokolwiek podejrzanie i wysłano za nim patrol konny ale wrócił on z niczym.

Na północnej stronie jeziora Zarovich znowu widziano tajemniczą postać.
Cisnęła kilka razy piorunami w jezioro, zebrała ogłuszone nimi ryby i zniknęła w lesie.

Szlodar i Yevgeni z wolna przygotowują się do kolejnej wyprawy do osady na bagnach. Oni i część dawnych mieszkańców planują ją odbudować, jednak wymaga to oczyszczenia bagien z grasujących po nich resztek obecnie bezładnie pałętających się tworów szalonego nekromanty.


Miejscowy kowal skończył przygotowywać zbroję dla Puszka.
jest już na miejscu przy jego gnieździe, jednak nauczenie go, że ma w niej ganiać może zająć trochę czasu.

Norin rozpoczął tresurę Puszka, oraz zaczął adaptować ruiny z jego gniazdem na swoje druidzkie potrzeby. Sprowadził tam trochę mebli, i narzędzi zielarskich, wielki kocioł, kilka zestawów sierpów, suszarnia, kamienny młynek, mała prasa do wyciskania soków, zbiornik na deszczówkę itd.
Przydatna Norinowi roślinność i grzyby gęsto porosły całą okolicę. Przy pomocy zaklęć część kamieni została zaadaptowana na menhiry i ukształtowana tak, żeby ich ustawienie odpowiadało kierunkom świata.
Norin ma obecnie dostęp do własnej roboty mini kręgu druidzkiego

Tael spędził razem z niedawno poznaną Ines kilka dni na przygotowywaniu się do sporego skoku na bogatego sympatyka sprawy barona. Przygotowania okazały się więcej jak pomocne, bo akcja przebiegła bez najmniejszego problemu.
Po oddaniu Ines jej procentu był do przodu o 100 sztuk złota. Rzecz jasna postanowił wszystko przepić i przehulać.
Muriel zaprowadziła go do lokalnej szulerni gdzie podawana przez piersiaste panienki gorzała lała się strumieniami, a czas można se było umilić na kartach, kościach czy obstawianiu walk kogutków i pojedynków pięściarskich.
Miejsce wprost stworzone dla niego.
Po części dzięki swojemu wrodzonemu urokowi osobistemu, i częściowo dzięki swojej wiedzy i umiejętnościom pomimo ostrego balowania i stawiania wszystkim nie tylko wyszedł na tym bawieniu się w hazard na czysto, ale wręcz zarobił dodatkowe 60 sztuk złota.
Miejscowy półświatek zaczyna go kojarzyć i jest uważany za ekscentrycznego, ale raczej sympatycznego i hojnego kompana.
Z wolna Tael wyrabia sobie znajomości w mieście.

Ireena spędziła kilka następnych dni z nosem książkach i postanowiła dokształcić się za pomocą swojej nowo urządzonej biblioteki w swoim pokoju w karczmie oraz na wycieczkach do druidzkiego kręgu Norina by pomóc mu w tresurze Puszka.
Udało jej się powiększyć swój repertuar dostępnych dla niej czarów oraz odkryć ciekawą rzecz odnośnie jadu jaki produkuje Puszek.
Okazało się że idealnie nadaje się on na składnik do sporządzenia zwoju z czarem kwasowej strzały, co wydatnie skróciłoby czas i koszty przygotowania ich.

Heinrich postanowił załatwić kilka niedokończonych spraw,.
Upewnił się, że ojciec Lucjan był w stanie pomóc dzieciakom z młyna.
Odwiedził obóz Vistani i zamienił charakterystyczny topór Izeka na mniej rzucającą się w oczy magiczna tarczę.
Odwiedził też lady Watcher i dowiedział się, dlaczego od jej willi czuć było nieśmiercią - lady od kilku lat przetrzymuje w jednym z pokoi w willi magicznie konserwowane zwłoki swojego męża, którego ma nadzieję wskrzesić. Niestety jak do tej pory bezskutecznie.
Resztę czasu spędził na studiowaniu swojego nowego bestiariusza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Pon 14:50, 08 Lut 2021, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 21:54, 11 Lut 2021    Temat postu:

Sesja 16
Występują

Ireena Koliana, Human, Mag 2/Kapłan 3, 11400 exp
Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5, 11025 exp
Norin, Dwarf, Druid 5, 11025 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 5, 8325 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- zbadać co się dzieje w winiarni wuja Muriel
- pomóc wujowi Muriel z napadami potworów na jego winnicę
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy
- zbadać ile prawdy jest w legendzie o Zakonie Smoka i czy uda się jakoś przekonać nieumarłych rycerzy do pomocy w walce ze Strahdem
- odnaleźć zaginionego arcymaga, który rok temu stoczył pojedynek ze Strahdem
- zdjąć klątwę z sir Colvina
- wybić wilkołaki za 2 tys złota
- zbadać temat lady Watcher - baron Vallakovich potrzebuje dowodów na to, że lady Watcher jest krypto stronnikiem Strachda - obiecał 2 tys. złota nagrody
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni
- spotkać się z Rictavio w wieży nad jeziorem Baratok
- Obalić władzę rodu Vallakowichów w mieście Vallaki i pomóc przejąć władzę lady Watcher
- spytać miejscowego zabawkarza Blinskiego o lalki przypominające Ireenę jakie znaleziono przy zwłokach Izeka Strazni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 19:25, 03 Mar 2021    Temat postu:

Sesja 17
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 1, 14000 exp
Norin, Dwarf, Druid 6, 14000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 6, 14000 exp
Ireena Koliana, Human, Mag 2/Kapłan 3, 11400 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- zbadać co się dzieje w winiarni wuja Muriel
- pomóc wujowi Muriel z napadami potworów na jego winnicę
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy
- zbadać ile prawdy jest w legendzie o Zakonie Smoka i czy uda się jakoś przekonać nieumarłych rycerzy do pomocy w walce ze Strahdem
- odnaleźć zaginionego arcymaga, który rok temu stoczył pojedynek ze Strahdem
- zdjąć klątwę z sir Colvina
- wybić wilkołaki za 2 tys złota
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni
- spotkać się z Rictavio w wieży nad jeziorem Baratok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:18, 10 Mar 2021    Temat postu:

Sesja 18
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 1, 15200 exp
Norin, Dwarf, Druid 6, 15200 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 6, 15200 exp
Ireena Koliana, Human, Mag 2/Kapłan 3, 11400 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki mają symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać ile prawdy jest w legendzie o Zakonie Smoka i czy uda się jakoś przekonać nieumarłych rycerzy do pomocy w walce ze Strahdem
- odnaleźć zaginionego arcymaga, który rok temu stoczył pojedynek ze Strahdem
- zdjąć klątwę z sir Colvina
- wybić wilkołaki za 2 tys złota
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Śro 23:21, 10 Mar 2021, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:48, 17 Mar 2021    Temat postu:

Sesja 19
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 1, 16200 exp
Norin, Dwarf, Druid 6, 16200 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 6, 16200 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki mają symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać ile prawdy jest w legendzie o Zakonie Smoka i czy uda się jakoś przekonać nieumarłych rycerzy do pomocy w walce ze Strahdem
- odnaleźć zaginionego arcymaga, który rok temu stoczył pojedynek ze Strahdem
- zdjąć klątwę z sir Colvina
- wybić wilkołaki za 2 tys złota
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:13, 14 Kwi 2021    Temat postu:

Sesja 20
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 1, 17000 exp
Norin, Dwarf, Druid 6, 17000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 6, 17000 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki dały nam symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać ile prawdy jest w legendzie o Zakonie Smoka i czy uda się jakoś przekonać nieumarłych rycerzy do pomocy w walce ze Strahdem
- odnaleźć zaginionego arcymaga, który rok temu stoczył pojedynek ze Strahdem, jest ponoć za jeziorem
- wybić wilkołaki za 2 tys złota
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:11, 21 Kwi 2021    Temat postu:

Sesja 21
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 1, 18000 exp
Norin, Dwarf, Druid 6, 18000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 6, 18000 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki dały nam symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać ile prawdy jest w legendzie o Zakonie Smoka i czy uda się jakoś przekonać nieumarłych rycerzy do pomocy w walce ze Strahdem
- wybić wilkołaki za 2 tys złota
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech
- wrócić do gniazda Hydry, zajebać gadzinę, ukraść jaja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Wto 9:55, 27 Kwi 2021, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 21:59, 05 Maj 2021    Temat postu:

Sesja 22
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 1, 20000 exp
Norin, Dwarf, Druid 6, 20000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 6, 18000 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki dały nam symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać ile prawdy jest w legendzie o Zakonie Smoka i czy uda się jakoś przekonać nieumarłych rycerzy do pomocy w walce ze Strahdem
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech
- wrócić do gniazda Hydry, zajebać gadzinę, ukraść jaja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 13:09, 13 Maj 2021    Temat postu:

Sesja 23
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 2, 23000 exp
Norin, Dwarf, Druid 7, 23000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 6, 21000 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki dały nam symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać ile prawdy jest w legendzie o Zakonie Smoka i czy uda się jakoś przekonać nieumarłych rycerzy do pomocy w walce ze Strahdem
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech
- wrócić do gniazda Hydry, zajebać gadzinę, ukraść jaja


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 13:09, 13 Maj 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:33, 26 Maj 2021    Temat postu:

Sesja 24
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 3, 34000 exp
Norin, Dwarf, Druid 8, 34000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 8, 34000 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki dały nam symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech
- wrócić do gniazda Hydry, zajebać gadzinę, ukraść jaja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:19, 16 Cze 2021    Temat postu:

Sesja 25
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 4, 48000 exp
Norin, Dwarf, Druid 9, 48000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 9, 48000 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki dały nam symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech
- wrócić do gniazda Hydry, zajebać gadzinę, ukraść jaja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Śro 22:47, 23 Cze 2021    Temat postu:

Sesja 26
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 5, 64000 exp
Norin, Dwarf, Druid 10, 64000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 10, 64000 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki dały nam symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech
- wrócić do gniazda Hydry, zajebać gadzinę, ukraść jaja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3251
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 21:28, 01 Lip 2021    Temat postu:

Sesja 27
Występują

Heinrich von Krammer, Human, Witch Hunter 5/Wojownik 5, 64000 exp
Norin, Dwarf, Druid 10, 64000 exp
Tael, Wood Elf, Łotr 10, 64000 exp

cele do zrobienia:
- wydostać się z Barovii
- ochronić Ireenę przed Strahdem
- dowiedzieć się dlaczego Strahd ma obsesję na punkcie Ireeny
- znaleźć i opcjonalnie dostarczyć właścicielkom tawerny Krew z Winorośli zaginioną dostawę wina
- rozgryźć co oznaczały wskazówki z przepowiedni Madame Ewy (kruki dały nam symbol, a Rictawio to inkwizytor i nasz artefakt)
- zbadać starożytne ruiny Bursztynowej Świątyni, o której wspominał elf Kasimir z obozu Vistani w Vallaki
- ustalić kim była tajemnicza przyodziana w czerwień Lady, która odpowiada za kradzież relikwii ze świątyni, to oblubienica Sthrada , jedna z trzech
- wrócić do gniazda Hydry, zajebać gadzinę, ukraść jaja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> RPG / D&D / D&D 5ed Curse of Strahd Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin