Forum  Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Warhammer
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> RPG / Warhammer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 14:51, 12 Lip 2012    Temat postu: Warhammer

mapa naszego świata nie jestem zadowolony ale miałem mało czasu


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 2:30, 08 Lut 2013, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 22:43, 03 Lut 2013    Temat postu:

z hydry dało się wydobyć
- 3 porcje jadu
- skóry na 3 zbroje(resztę zabiera Izabell i Roger)
- 4 łby(jeden zabiera sir Roger, drugi księżna Izabell)
- 5 pazurów(np na krótki miecz)
- kolec z ogona(np na długi miecz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 16:03, 06 Lut 2013    Temat postu:

Jeśli chodzi o podział łupu proponuje taki:
badyl- skóra, pazur, łeb
łukasz- skóra, pazur, jad
jasiek- pazur, jad, łeb
seba- pazur, kolec z ogona, łeb
ja - skóra, pazur, jad
ostatni łeb sprzedać i podzielić się kasą
oczywiście jest to jeszcze podział umowny więc można to jeszcze dopracować
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pią 3:33, 08 Lut 2013    Temat postu:

po wnikliwej analizie księgi spaczenia wylosowano następujące mutacje

1. łuski (1) +1 PP na korpusie (mutacja się rozwija)

2. rumak chaosu
WW 47
US 0
Kr 40
ODp 42
ZR 38
INT 15
SW 23
Ogł 0
A 1
ZYW 28
SF 4
WYT 4
SZYB 8

pływanie, spostrzegawczosc +10
broń naturalna, czuły słuch, morderczy atak, silny cios, wyostrzone zmysły
mutacja chaosu - ogon skorpiona (wielki jadowity kolec...)

3. cuchnący dotyk - twoje dłonie pokrywa śluz którego nie da się zmyć, zatruwasz nim jedzenie i wodę...


no to tyle bogowie popatrzyli na ciebię dość przychylnie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pią 3:56, 08 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 23:23, 10 Lut 2013    Temat postu:

ciekawostki stolicy
- arena gladiatorów można powalczyć zdobyć złoto i expy
- sklep wielobranżowy jest właściwie wszystko ale jest drogo (ceny +25%)
- targ niewolników mozna sobie kupić coś fajnego np chłopów do pracy

10 zł monet niewolnik z jedną profesją podstawową
50 zł z dwoma profesjami podstawowa i zawansowana
200 zł z trzema podstawowa i 2 zaawansowane

profesję muszą być zgodne z rozwojem

+25% ceny za niewolnika do 20 lat
-25% ceny za niewolinka 35 letniego

- świątymie mrocznych bogów
- najemnicy do wynajęcia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Nie 23:05, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 14:10, 14 Lut 2013    Temat postu:

- mag znalazł jakąś mapę, siedzi w swoim pokoju i jak ktoś się dobija do jego drzwi to straszy fajerbolami i strasznie ryczy, więc lepiej nie ruszać... (60exp)

- złodziej gdzieś przepdał i z szelmowskim uśmieszkiem ciągle gdzieś łazi, widziano go u szewca oraz u złotnika...(30exp)

- wojownik ciągle siedzi w biurze werbunkowym, a na mieście są ogłoszenia z jego nazwiskiem, podobno jakś karawanę zbiera...(100exp)

- lord śpi pod ścianą pewnie pijany...(0exp)

- żwiadowca śpi obok...(0exp)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 15:48, 17 Lut 2013    Temat postu:

ponieważ jest was coraz więcej... (bracia mordka też mnie już molestowali) to od dziś, każdy kto do mnie pisze na tym forum wiadomość ( a tylko tu rozpatruję odpowiedzi i info o sesjach) musi kopiować wcześniejszą korespondencję, bo zaczynam się gubić co komu odpisałem

czyli korespondencja powinna wyglądać tak:

- mail od gracza (potrzebuje kupić miecz)
- moja odpowiedź (miecz kosztuje 5 zł)
- mail od gracza (dobra to biorę i chce jeszcze tarcze)
- i tak dalej ( ok razem to będzie...)




wszelkie inne maile będę ignorował, po prawej macie klawiszek "cytuj" po jego kliknięciu przy odp na maila automatycznie kopiuje się wszystko, bez tego wszystko kasuje bez czytania


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Nie 20:24, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 23:14, 17 Lut 2013    Temat postu:

na najbliższej sesji każdy ma mieć przygotowane następujące informację

całkowita ilość expów zdobytych przez postać
ilość złota obecnie posiadanego
przedmioty magiczne posiadane

oraz każdy dostanie tabelkę do wypełnienia z ekwipunkiem w 3 kategoriach

przy sobie
przy sobie ale np na koniu lub wozie
w innym miejscu np zakopane lub w domu itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Czw 11:46, 21 Lut 2013    Temat postu:

Trafienia krytyczne

do tej pory używaliśmy systemu krytyków z pierwszej edycji czyli 01-05 krytyczny sukces 96-00 krytyczna porażka, co dawało masakrystyczne efekty np:


na 5 graczy napada 10 orków, każdy ma 1 atak, w sumie gracze w pierwszej rundzie statystycznie mają 25% na zadanie krytyka, orki 50%, dla mnie utrata NPCa nie jest problemem dla gracza strata postaci już jak najbardziej...

więc przeczytałem krytyki w II edycji i od dziś jest tak

- nie ma już różyców i mega różyców , rzut na WW daje trafienie lub jego brak
- krytyk następuje wtedy gdy cios odbiera trafionemu ostatnie HP i schodzi poniżej zera z HP

gracz ma 3 HP, ork wyprowadza cios trafia w nogę i zadaje 12 obrażeń po odjęciu wytrzymałości i zbroi, gracz otrzymuje 6 obrażeń czyli jest na -3HP, otwieramy tabelkę krytyków i patrzymy na efekty dla kolumny -3 do tego rzut k100 i już wiemy co graczowi urwało, obcięło, zmiażdżyło... hehehehhheeee....

jak jakieś pytania to zapraszam do działu warhammer dyskusje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Czw 11:54, 21 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Sob 8:44, 23 Lut 2013    Temat postu:

przypominam o jutrzejszej sesji

- od razu przechodzimy do przygody, czyli wszyscy gracze siedzą w waszej karczmie, z zagrody dochodzi radosne rżenie waszych koni, z piwnicy ryk orków i biadolenie gwałconych niewolnic i niewolników(sic!) ostatni na kolacje zbiega jak zawsze spóźniony mag, z wypiekami na twarzy, osmolone ręce, dziwny swąd spalenizny który się za nim ciągnie , zwiastują przygodę? kłopoty? złoto?

- żadnych spraw handlowych w mieście czy po za nim
- od ostatniej przygody minęło 48h
- czyli zbroi jeszcze nie zrobili
- kto nie wysłał mi dyspozycji nic nie robi

EXP:

mag 80
złodziej 30
wojownik 100
lord 20
zwiadowca 0
kapłan 210

od tej chwili aż do końca sesji nie przyjmuję już żadnych deklaracji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Sob 8:49, 23 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 20:32, 24 Lut 2013    Temat postu:

no to się działo... Smile

lord i złodziej siedzą w komnacie , wyleczyli wszystkie obrażenia są zdrowi
kapłan nie żyje
wojownik umrze za 2 rundy
mag fruwa
zwiadowca śpi pod stołem pijany...


stajenny ucieka z beczką złota...

z piwnicy dobiega biadolenie gwałconych niewolnic, ryk orków, pisk pożeranych snotlingów...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 21:06, 24 Lut 2013    Temat postu:

za 50 exp kapłan może się nauczyć czaru kapłańskiego

preparacja czaszki
poziom mocy 5
czas rzutu k10 min
składniki brak
czas trwanie pernamentny
opis: kapłan po krótkim rytuale jest w stanie spreparować dowolną czaszkę do stanu nadającego się na trofeum lub na złożenie na ołtarz, czaszka nie psuje się nie niszczeje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 22:25, 24 Lut 2013    Temat postu:

Reputacja

wasze czyny, działania powoduję jakieś reakcje innych, pozytywne, negatywne, neutralne

obicie sługi za drobne przewinienie reputacji nie zwiększy, zarznięcie niewolników na ołtarzu Pana też nie... ale chwalebne zwycięstwo, wygrana potyczka, bitwa, czy wojna już tak

moje propozycje

lord 15
mag 5
złodziej 20
wojownik 25
zwiadowca 5
kapłan 5

jest to rzut procentowy, jeśli NPC wykona rzut i zmieści się w waszej reputacji jego reakcja na wasze poczynania znacząco się poprawi (+20), jak mu się nie uda to nic się nie dzieje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Nie 22:27, 24 Lut 2013    Temat postu:

kapłan i wojownik

jeśli chcecie przeżyć to wykonamy na next sesji po jednym rzucie w tabeli mutacji, wynik musi być do akceptacji, jeśli opcja wam nie pasuje zdajecie się na działania tych co przeżyli...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbqj
Inkwizytor



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 3242
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fenris

PostWysłany: Pon 0:34, 25 Lut 2013    Temat postu:

kapłan leży na jednej z prycz w KOMNACIE właściwie to leży wielka włochata kula...


mutacja 178 gęste futro +1 PP na całym ciele

dostajesz 4 punkty obłędu (PO)

nowy lepszy gąszcz



więcej fotek po wpisaniu w google Stephan Bibrowski lub zespół wilkołaka albo po prostu Chewbacca...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbqj dnia Pon 14:22, 25 Lut 2013, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> RPG / Warhammer Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin